2010. november 11., csütörtök

Bankügyek

Nyitottam egy számlát még október elején a Raiffeisennél. Elegem lett a Budapest Bank hülyeségeiből, így azt majd megszüntetem. Aláírtam az új banknál egy papírt, miszerint a MÁK ahonnan a "jövedelmem" kapom, ezentúl ide utalja a pénzem. A kedves ügyintéző hölgy azt mondta, ezt ők postázzák, nekem ezzel semmi dolgom.
Eljött a november eleje, az új banknál még mindig mínuszos számla, (bankkártyadíj, plusz havidíj) ránéztem a régi számlámra, ott a pénz.(?)
Felhívtam a MÁK-ot ahol elmondták, nem kaptak semmit, küldjem be ill. faxoljam el, akkor legközelebb már oda megy a pénzem.
Itt még mindig semmi extra, gondoltam elkeveredett a MÁK-nál a levél a banktól, vagy lassan dolgozzák fel, sebaj, elküldöm én is.
Átnéztem előtte a bankos dossziét, amiben megtaláltam azt a papírt amit nekik kellett volna postázni! Várhattam volna a pénzemre...
Mindegy, elpostáztam én, semmmi baj, csak legyen meg.
Eltelik újabb pár nap, Raiffesien számlám még mindig mínuszban, -hiszen a következő pénzt csak a következő hétre vártam- de egy kedves levél jött tőlük, miszerint a számlám mínusz x forint egyenleget mutat és ha nem fizetek, akkor behajtják rajtam, valami behajtó céggel!!
Ami az ő hibájukból alakult így, hiszen jöhetett volna oda is a pénzem. És fenyegetnek. Elhiszem én, hogy ez szabványlevél, de tele a hócipőm az ilyen hülye ügyintézésekkel.
Van ebben az országban olyan ami TÉNYLEG profin működik??
Ráadásul a Budapest bank is levette a havidíjat, meg a másik is, így most pár ezerrel kisebb a havi keret.
Mindezt az egyébként tényleg kedves ügyintéző hibájából.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...