2010. november 17., szerda

Előzékenység

Rövid poszt lesz.
A középkorúak moráljáról egy rövid észrevétel.
A minap vásárolni voltam busszal.
Hazafelé nem kevés csomaggal szálltam fel a távolsági buszra, középső ajtónál, mert elöl nem fértem volna fel.
Mivel a középső ajtó és az első ajtó közt van négyes ülés, ahol elfértek a csomagjaim, arra mentem.
Két középkorú hölgyet is fel kellett világosítanom hogy talán engedjen már el, mert nem tudok tolatni.

Én az ajtótól elindultam az ülés felé, ő meg jön felém, majd megáll velem szemben, és várja, hogy engedjem el.
Malacszerű szemei a busz hátsó része felé tekintgetve villognak: ott a helyem, ott a helyem!
Csak 10 másodpercre meg kellett volna állni, hogy odaérjek a négyesüléshez.
Végül én léptem egyet felé (nem volt túl nagy lépésre lehetőség) mire elhúzódott, de már ott volt a következő.
Valahogy ezek a busz végében szeretnek valamiért ülni, és biztos féltek, hogy nem lesz hely-ami egyébként a végállomáson azért még van a 11 órás buszon.
Tehát az, hogy az udvariasság kihalóban van, nem feltétlen a fiatalok hibája, mert ők is példából tanulnak.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...