2010. december 11., szombat

Gyakoroljuk...

... a zabszemválogatást. :D
Próbálom én kategorizálni a játékokat, legalábbis amiből van egy-egy doboznyi mennyiség, pl. műanyag vagy fakockák, babajátékok, apróságok, stb.
Aztán mikor a gyerekek pakolnak el, nem mindig jó dobozba kerül, főleg ha a kisebbek. De azért Kiránál is előfordul a szobájában, hogy a műanyagos szemetesben papír landol, vagy almacsutka.
Tehát a nagyobb sem mindig figyel a részletekre.

Csak a Bravo-s dobozánál, de ott nagyon. :D

Szóval rendszeresen van alkalom válogatni a játékokat, és a saját dobozába tenni, mikor Szilike három-négyfélét kiborít egy kupacba.

Most is gyakorolhattam, a zabszemválogatást, mert az apró állatkák, a babajátékok és a műanyagkockákkal fűszerezett fakockák borultak ki, valami huncut manó által. Mert persze mindkét gyerek szerint a másik volt a tettes.
A nagyok pedig kirándulnak, úgyhogy nekem kellett dolgozni.
Ó szegény én!
Kellett nekem kirándulni engedni a jó kis gyerekmunkásaimat! :D
Mindegy mostmár, akkor válogatok, de előbb összeszerelem a szétszedett tartórekeszt (az az kocsiba való, összecsukható, bevásárlásra jól használható, de Szilikének remek szét-tudom-e-szedni-gyakorlatozó---anyának pedig a hogy-a-francba-lehet-ezt bepattintani-gyakorlatozó).
Összeszedtem a fakockák kivételével mindent, azt Szabolcsra hagytam, hogy öt perc múlva legyen kész. De persze öt éves mivoltához inkább a minden kockánál énekelgetek és játszogatok kicsit illik, így majd megyek ellenőrizni egy óra múlva. :D
Közben persze jön majd, hogy fáj a... bármim, éhes vagyok, olyan fáradt vagyok, stb.
Imádom.

A napközben kiteregetett ágynemű olya rigor mortiszos lett fél óra alatt, hogy ha éles lenneakkor ölni lehetne vele.
Nem baj, van ideje kifagyni és megszáradni, akár hetekig sem hiányzik.

A cinkék átlag kétnaponta pusztítanak el két kiló szotyit, nem tudom bírjuk-e anyagilag egész télen :)

Jövőre tényleg bevetjük a hátsó kertet-napraforgóval...
A szalonnabőrt pedig átlátszóra csipkedik.
És pár nappal ezelőttig valami enyhe radar probléma miatt nekirepültek az ablaknak. De egyik nap rájöttem, a párkányon lévő mag szépen tükröződik az ablak alján, és oda akarnak landolni. Nosza betettem az ablakba a huzatfogó szivacsokat, és a probléma megszűnt.
Save the cinkék!!


Azt hiszem ma különösen h*lye voltam. Ahoy!!

2 megjegyzés :

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...