2010. december 1., szerda

Mikulás

Nálunk tegnap éjjel, azaz ma reggelre jött. Hogy miért? Mert pénteken lesz a suliban-oviban, hétvégén a keresztanyám csomagjai kerülnek kiosztásra, és ha még a miénk is akkor jönne, az szerintem kicsit sok lenne a jóból. :D

A dátumnak, nálunk legalábbis, nincs túl nagy jelentősége, a Karácsonyt is korábban szoktuk megtartani, mivel a férjem rendszerint dolgozik 24.-én. Ezért aztán, hogy ő is része legyen, ne maradjon ki a gyerekek öröméből, inkább előbb tartjuk meg.
Sőt tavaly volt olyan ajándék ami pár nap csúszással érkezett postán, én a fa alá csempésztem, így lett kétszeres karácsony, a gyerekek nagy örömére.

Szóval reggel volt nagy öröm és bontogatás, Lívia csomagjába pedig alma és mandarin került.



Mint látható az almát beható vizsgálatnak vetette alá, és nagyon örült a későbbi tízóraijának. :D
Szilikétől pedig megtudhattuk, hogy a mogyorón lévő vékony hártya az valójában papír ;)

Egyébként pár napja, mikor Kevinnek kihullott egy foga, és beszélt a fogtündér-dologról, elmondtam neki, hogy nincs. Fogtündér. Mikulás. Jézuska.
Ő kérdezgetett, én pedig nem akartam tovább hitegetni. 9 éves, ideje hogy másképp lássa a dolgokat. Hogy ne kérjen mondjuk a Mikulástól egy bőrönd ötezrest, meg laptopot a Jézuskától, meg ilyesmiket. Remélem, ha tudja, hogy tőlünk van az ajándék, akkor talán reálisabb kívánságai lesznek.
Tudomásul vette, de tegnap mikor szóltam, hogy rakják ki a csizmákat, akkor látszott, hogy azért hiszi, hogy van az a Mikulás.
És a csizmáját otthagyta az ablakban, hátha lesz benne holnap reggelre egy bőrönd pénz.:DD

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...