2011. január 28., péntek

Mandarincsirke és más Szili-szösszenetek

Történt pár hete, hazafelé sétálva a bevásárlásból, hogy Szilike egész úton a mandarin evésben merült el, a szokásos pocsolyázás helyett. ( ha nincs igazi folyékony pocsolya, akkor lehet rajtuk jeget törni )
Mindig kettétöröm és felenként kapja meg. A közepét pedig kiveteti-azt a fehér szálas alkatrészt, ami néha olyan alakú, mint egy nyakánál fogva lógatott bontott csirke. :)
Legközelebb mondja, vegyem ki, kérdem mit? A csirkét? Igen, vedd ki a csirkét.
Így rajta maradt a csirke név.


Ma kérdem tőle, hol a Csirke? Ahogy egyébként a Kirát szoktam néha becézni.
Szili halálos komolysággal közli: a mandarinban, de elfogyott. Majd veszünk vásárba. (boltban)

Szabolcs Sportacus lesz farsangon, aki egy élőszereplős mesehős, sokat sportol és egészségesen él.
Igazi példakép, Bibi nagyon szereti.

Tanulunk egy verset, aminek az első két sora:

Sportacus vagyok, mindig sportolok
Almát és répát eszem, a csokit nem szeretem.

Szili ma felvette a Sportacus szemüveget, és elkezdte mondani:
Sportacus vagyok, a csokit szeretem, répát eszik majd a Bibi.

Tegnap előtt éjjel pedig igazi rémség történt. Előző nap a lábára mászott reggel egy pók, amitől kissé bepánikolt.
Éjjel szintén, rugdosott és üvöltött, hogy ott van, mászik.
Persze nem volt, csak a takaró csikizhette, de háromszor is eljátszottuk, hogy megmutatom szegénykének, nincs ott semmi.
A második után már az egész testemen pókok másztak nekem is, a harmadiknál kikeltünk az ágyból, leráztam a takarókat, párnákat, utána rendben volt, csak annyira felébredt, hogy beszélgetni akart.
Szép halkan meséltem egy mesét, majd elaludtam, utána ő is.
Egyébként nem átlag házipókról van szó, hanem olyan két centis ami a lábán volt. Az itt az átlagos.
Meg vannak ilyen kedves négy-öt centis szépségek is.
Hiába, itt közel a természet. A centis erdei hangyákról még nem is szóltam, akik a lakásba ugyan nem jönnek, de mielőtt kikönyökölnék az ablakba nyáron, előtte meg kell vizsgálni, nincs-e pár darab.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...