2011. március 26., szombat

Én a fodrász

Iskolás koromban szerettem volna fodrász lenni. Nos, a tanulmányi eredményem nem tette ezt lehetővé, esélyem sem volt, hogy bejussak az egyetlen magyar fodrász suliba.
Nagyon már nem bánom, de hajat vágni mindig szerettem. Iskola híján a családon gyakoroltam. Születtek a kezem nyomán érdekes hajzatok.
Volt az öcsémnek bili feje, akkor kb.6-7 éves unokahúgom hosszú haját, gondoltam feldobom, ne legyen olyan unalmasan egyforma hosszú, legyen lépcsős! Szegény keresztanyám sírógörcsöt kapott mikor meglátta, de a fodrász is.
Maradt szegénykének nyakig érő pici haja, a szép hosszú helyett.
Ezután sok-sok évig csak fiú hajakat csináltam, nőit max. festettem.
Közben a fodrásznál mindig figyeltem, lestem a technikákat.
Idegesített is, mikor rövid hajam volt, és a z egyik fodrász nekiállt géppel! vágni. Nem egyben tolta le, hanem rendesen tincsenként, de géppel és nem ollóval.
Mondtam neki, csavard össze tincsenként, és ritkító ollóval vagdosd meg az összetekert tincset, hogy ne legyen ilyen egybe mikrofon fej, de nem. Mintha nem neki vauztam volna. Őt nem látogattam meg többet.
Pár éve vágom a sajátom, de az is sima egyforma hosszúságú, nem egy bonyolult valami.
Kira szeretne egy ideje tépett hajat, ma bele is vágtunk.
Leszedtem egy házi hajvágás oktató könyvet, átnéztem, hogy kell azt a hajat amit akart, és megcsináltuk.
neki tetszik, szerintem is jó lett.
Kicsit kunkorodik, de nem veszünk hajvasalót.:)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...