2011. március 24., csütörtök

Hagyjanak békén!

Jön ma a postás, előtte-utána negyed órát ugatnak a kutyák.
Én elhiszem, hogy annak, akinek nincs, nem fejlődött ki az a fajta toleranciája, ami a kutyaugatás elviseléséhez kell.
De miért kell emiatt pampogni? Miért kell olyanokat beszólni (persze nem szemtől szembe), hogy biztos nem adnak nekik enni, biztos nincs vizük.
Naponta esznek a kutyák, ha sok a maradék akkor kétszer is, figyelünk, hogy télen táplálóbbat kapjanak, mindig van egy jó nagy láda vizük, sőt cseréljük is!
És mégis ugatnak, ha jön valaki az utcán? De nem ez a dolguk?
Az tény, hogy nem illünk ide. Nem vagyunk földművelők, nincs idő kapirgálni sajnos, sőt a kertbe sem jutok ki minden nap.
Mi itt nem egy kész szépséges kertecskét kaptunk, amit lelaktunk, hanem egy rohadtul lelakott lepusztult kertet, évek óta nem megművelve, amit más már biztos rendbe hozott volna, nekünk nem jött össze.
Hol ezért, hol azért.
A füvet nyírjuk, több mint a felében, ami leszámítva a házat még mindig bő 400 nm.
Nincsen a házunkban élére vasalt rend, nem vagyok takarító mániás, egyszerűen sok embert látok el, gyakorlatilag egyedül. És pihenésképp le szoktam ülni vagy ide, vagy ki az udvarra. De mindig van mit csinálni, és a kertig nem szoktam eljutni.
Ez van. Nincs kikapálva a virágoskert? És?????
Gondolom az embernek be van határolva a sorsa, miszerint kedvelt vagy nem kedvelt egyénként éli le az életét.
Hát én a nem kedvelt vagyok.
Mindig is azt hittem, engem nem lehet szeretni, bár azért a gyerekeim tudják, hogy kell.
Én nyitok a világ felé, pozitívan gondolkodom, jó jeleket bocsátok ki, a világ mégis zárva van nekem.
Igaz, nem vagyok nyalis. Azt az ismerőst, akiben annyi a gyűlölet, amennyit még sosem láttam, aki annyira negatív, hogy tényleg mindenben a rosszat látja, az kifelé, a világ felé behízelgő. Ő állandóan panaszkodik, kedveskedik mindenkinek, közben pedig utálja még saját magát is. Sajnálják, támogatják, biztos kedvelik is. Nem irigylem, csak fejtegetem, én nem tudok ilyen lenni.
Az pedig, hogy a szomszédok sem szeretnek, mert ugat a kutya és gazos a virágoskert, őszintén szólva lesz**rom!!
Nem nekik élek, nem érdekel a továbbiakban.

5 megjegyzés :

  1. Ja és zenét sem hallgatunk hangosan, de ezen tudok segíteni, banyák!!

    :DD

    VálaszTörlés
  2. És az az ismerős vajon olvassa ezt? Bár lehet, hogy nem ismerne magára :)

    VálaszTörlés
  3. Mivel névtelenül írtál, lehet hogy épp Te vagy az :D

    VálaszTörlés
  4. Nem:) Én a bizonyos által utált vagyok. És azért névtelen, mert így csak 1 kattintás volt :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...