2011. április 11., hétfő

Elmélkedés

Nem értem igazán, ha 10-kor kezdem a napi rutinmelót, délután 4-kor végzek legkorábban. ha pedig 8-kor kezdem, akkor is 4 kor végzek.
Ma korán indult a meló, mert kihasználtam, hogy Kevinnek nincs első órája, és elbringáztam a postára a lisztes csomagomért.
Addig ő vigyázott a két kicsire.
A lisztes rendelés is érdekes, annyiból, hogy a BL 80-as kenyérliszt miatt rendeltem.
Az a liszt, amiről mikor elsőnek hallottam, simán félresöpörtem, hogy kenyérliszt, akkor az adalékos vagy élesztőtartalmú, tehát nem kell.
Majd később olvastam, hogy nagyon jó liszt, mert ideális arányban van benne többféle gabona.
Akkor nekem ilyen kell, keressünk.
Aztán mivel nem jött szembe, nagyon nem foglalkoztam vele.
Majd később láttam egy ajánlóban, hogy hol is lehet beszerezni, amit ki is raktam a kajás blog oldalsávjára.
Rendeltem 245 ft/kiló áron pár kilót, próbaképp, meg mellé mást is, mert a pofám leszakadna, ha 5 kiló liszt miatt fizetnék ki 1000 forint futárdíjat. (a keményítő egyébként nagyon olcsó náluk)
Ezt követően, még a csomag megérkezése előtt (persze, hiszen az csak ma jött meg) felfedeztem, hogy a tecsóban van a 2 kg-s Pannon liszt, ami csodák csodája BL 80-as, és csak 400 ft! Hurrá! Csak körbe kellett volna kicsit jobban nézni.
De ez olyan kicsit, mint a pelenka hajtása. Mármint a régi fajta tetra pelenkáé.
Van az a hajtás, hogy téglalap, a feléből háromszög, majd a másik fele visszahajtva vastag nedvszívó résznek. Na ez az, ami kicsi a Líviára.
Nem baj, a sima pelenka ötletemet elvetve, vettem ugye komplett pelust, majd megtudtam a barátnőmtől, hogy úgy csak az egész kicsiknek hajtják, nagyobbaknak van a háromszögre hajtott alap, és abba megy egy téglalapra hajtogatott vastag réteg. Egyből 10 centivel nagyobb a lábközi rész! És 9-12 éves koromig pelenkáztam ezzel a módszerrel az unokahúgom. De nem emlékeztem erre a hajtásra, utána pedig nem néztem.
Én, aki mindenre rákeresek a gugliban, tipikus felkutató vagyok.
Igaz, agyilag és fizikailag is elég leterhelt vagyok mostanság.
A tornázást is minden nap eltervezem. Mint az ablakpucolást.
De mivel még ki lehet látni rajta, tologatom a takarítás ezen részét.:)
A kajás újításaim illetve aktuális tanulmányaim pedig a másik blogomon olvashatóak.
A telefonom csengőhangja az alábbi zene, amire Livike édesen táncol, ha felcsendül.
Vagy rocker beütésű lesz a kiscsaj, vagy a babák minden zenére táncolnak...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...