2011. április 14., csütörtök

Gondolatolvasás

Amire a gyerekek képesek, a szüleikkel szemben. Bár gondolom másnál is megéreznek erősebb gondolatokat, érzéseket, de családon belül, ahol a lelki kapocs is erős, jobban megfigyelhető.
Ma reggel eszembe jutott Mikey, a második német dogunk, hogy mennyire utáltam, hogy magától nyitja az ajtót, de becsukni azt nem tudta. Ezt éjjel tartottam elég zavarónak, főleg télen. Tulajdonképp nyáron nyitott ajtónál alszunk, így nyáron nem is számított.:)
Mikey az ugrálón
Lényeg, reggel elég hidegnek éreztem a szobát, és azon gondolkodtam, vajon a bent alvó Borisz kinyitotta-e az ajtót. A gondolatot el is vetettem, mert akkor nem szuszogott volna bent, hanem kb. 8 határral odébb kergette volna a nyulakat.
Szóval eszembe jutott Mikey dog fent említett sajátos viselkedése, majd kimentem a konyhába kávét készíteni. Szabolcs jött utánam, és megkérdezte, emlékszem-e, hogy Mikey mindig kinyitotta az ajtót...
De pár napja is, mikor a konyhaszekrényt raktam rendbe, gondolkodtam a mogyorós zacsival a kezemben, hová is dugjam a kölykök elől, megjelent Szilike, hogy kér mogyorót...
Amit az ekcémás bőrével pont neki nem kéne enni.
Ilyen gondolatolvasós megfigyelések minden gyereknél voltak amúgy.
De a kutyák is tudják ám mire készül az ember.
Ez is régi megfigyelés, még Max (stafford) volt a fő házőrző, ő is csak akkor ugatott, ha mozgás volt.
De postás előtt fél órával már ugrásra kész volt, illetve ha vártunk valakit hétvégén, vagy bármikor, akkor is jobban figyelt az átlagosnál.

Más apróságok:

Lívike egyre bátrabban közlekedik állva-kapaszkodva, egyik nap már négy lépést tett is az apja felé, minden kapaszkodás nélkül.
Tegnap tornáztam, az nagyon tetszett neki, ott táncolt a gép asztalánál kapaszkodva a zenére.
Kira kiselejtezett de teljesen ép pólóit felszabdaltam Livi gatyóknak, tavaszi sapkáknak, bodynak. Ezeket majd a másik blogon mutatom be, ha kész lesznek, még ma. (lock-kal összeállítottam, még a sima géppel kell itt-ott szegni és gumizni őket)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...