2011. április 25., hétfő

Megint a mérgek

Sokat gondolkodom erről, (Kati, a te tiltakozásod sokat inspirál a gondolkodásban:D) főképp az a része bosszant, hogy miért nem érdekli az emberek többségét az, hogy mérgeket ken magára és gyerekeire, vagy hogy szart eszik.
Megosztottam a másik blogon egy Jamie Oliver általi kísérlet eredményét, ami enyhén szólva sírni való. De nem azt akarom itt elemezni, olvassa el, akit érdekel, érdemes.
Szóval amire jutottam, az, hogy a média általi agymosás igenis nagyon eredményes.
Én csak magamból tudok kiindulni, és engem egészen régóta foglalkoztatnak az úgynevezett összeesküvés elméletek, komoly írók és elemzők írásait olvasgattam, kiadványokat, regényeknek álcázott döbbenetes és felébresztő írásokat, szóval nem vagyok kezdő a témában.
Ráadásul ahogy emlékszem, mindig lázadtam és tiltakoztam, de mivel a családom nem olyan mint én, ezért sosem foglalkoztak vele miért vagyok ilyen, most is én vagyok a fura ugyebár, aki ecettel öblíti a ruhákat, és megkéri az anyját, inkább ne mossa ki a nála vendégeskedő gyerek ruháit, de semmiképp ne öblítőzze!

A tévé és újságok, de legfőképp a tévé nagy agymosó. Gondoljunk a legegyszerűbbekre, a reklámokban elhelyezett rejtett és kevésbé rejtett tartalmakra, amik befolyásolják a vásárlási szokásainkat, de egyéb szokásainkat is.
És ha valaki olyan mondja, hogy ez vagy az jó, aki már be van építve, mint megbízható, rendes személy a köztudatba, akkor elhiszik neki. De minden korcsoportnak megvan a sajátos személy típusa, akikkel el lehet adni a mérgeket és hazugságokat.
Nem részletezem, szerintem sok újat nem mondanék azzal, hogy egy-egy ismert negyvenes tévés média személyiség hiába mondja a tizenéveseknek szánt szarra, hogy jó, neki az ő szemükben nincs szava.
Nekik más sztárok kellenek ehhez, a legkisebbeknek pedig mesefigurák.

Ha valami kis egyéb tudás átjönne, megjelenik véletlen valahol, akkor szakértők vannak felvonultatva, akik cáfolják, vagy csak megkérdőjelezik a dolgot, és mivel nekik van "nevük", ezért nekik hisznek azok, akik még hiszik, hogy a világon csak a bűnözés rossz, és a fogkrémbe kell a fluorid.
A fluorid, ami az agymosás előkészítője. Befogadóvá teszi az ember agyát, hogy a többek között reklámokba elhelyezett rejtett üzenetek beépüljenek rendesen.
Ráadásul a fluoridnak nagyon nagy kampánya van, mindenki illetve majdnem mindenki használja.
Van fluoridos só, ha nem olyat veszel, de boltban jutsz a kenyeredhez, akkor megkapod abban, a gyereked fogát azzal mosod, minimum két éves korától, de ha hallgatsz az általános orvosi tanácsra, akkor egy éves korától fluorid tablettát adsz neki.
Erről egyébként kicsit többet, Drábik János-Tudatmódosítás című könyvében lehet olvasni. Amit vissza is kérek az öcsémtől...
Ja, és aki egyszer már kapott fluort, az sosem lesz már ugyanaz. De ennek ellenére méreg, amit nem szabad! használni. Persze azt ne várja senki, hogy ha megkérdez erről egy fogorvost vagy kémikust, akkor azt fogja mondani, hogy rossz a fogkrémben a fluorid. Azt tudják, hogy nagy mértékben mérgező, de elhiszik, hogy a kicsi nem számít.
Ahogy az átlag ember is elhiszi, hogy nem számít az a kis mérgező vegyület a tusfürdőben, babaolajban, popsikrémben, babasamponban, popsitörlő kendőben, hogy a babacuccoknál maradjunk.
Valóban nem az adott pillanatban lesz tőle baja az embernek, de hosszú távon rossz. És ez a legfontosabb, amiért elutasítják sokan, hogy figyeljenek ezekre a dolgokra.
Egyrészt figyelmet igényel, és szervezést, de ami a nagy adu, hogy apránként károsít, tehát sok-sok év múlva senki nem fog arra gondolni, hogy például a babafürdetővel kezdődött minden.
A kőolaj ipar mögötti lobbi pedig eladja nekünk az olajat annyi de annyi formában! Kozmetikumokban, ruhaként, edényként, játékként, műszaki cikkek, szórakoztató eszközök, járművek vagy alkatrészeik alapanyaga, üzemanyaga, kenőanyaga.
Így ha nincs kocsid, akkor is kiszolgálod ezt az iparágat, ami eltűnni nem fog, hiszen hatalmas monopólium, ami mögött rengeteg érdek és pénz áll, és nem én a kis blogommal fogom megdönteni, nem is akarom, de amit csak lehet azt lecserélem, bár valószínű furcsa lenne pár napig az élet ha hirtelen minden műanyag eltűnne belőle, és azt sem mondom, hogy valaha is el fog. De ami lecserélhető azt meg kell oldani.
A távlati hatásokat illetően, az is egy általános felfogás, hogy valamiben meg kell halni, de gondolom nem mindegy, hogy szépen ágyban elalszunk örökre, vagy hosszú, fájdalmas, betegségekkel kísért öregkor után morfiummal beinjekciózva megfulladunk. Vagy aki a végén már járni sem tud a csontok porózussága okozta fájdalom miatt, ott a reuma, a vizesedés, időskori cukorbaj, szerintem mindenki tud még párat, ahogy azt is, hogy ezek a táplálkozási szokások átalakításával és a kozmetikai mérgek kiszórásával megszüntethetőek, megelőzhetőek.

Azt is tudom, hogy a rákot leginkább a lelki oldalon lévő, elfojtott és rosszul kezelt, megoldatlan problémák okozzák, és nem a betegség öröklődik, hanem a problémafeldolgozási készség az, amit eltanulunk anyánktól, apánktól, tehát ha ő valamit x módon dolgoz/nem dolgoz fel, ami neki akármilyen rákot okoz, akkor nem az öröklődés miatt számíthat az illető ugyanolyan rákra, hanem az eltanult viselkedési/problémakezelési megoldás miatt.

De a kívülről bevitt mérgező anyagok is sokat segítenek majdani betegségek kialakulásában, és én nem akarok úgy nézni a gyerekeim szemébe a jövőben, hogy tudom, annak köszönhetik a bajaikat, amit rájuk kentem, megetettem velük.
És nem hiszem, hogy a rák a legfélelmetesebb betegség ami történhet.

Szóval, nincs ebben a cikkben semmi tudományos, én csak autodidakta módon képzem magam,
de nem írok le hülyeséget, nem írok le olyat aminek nem néztem utána.
De azt kérem, hogy akit elkezdett érdekelni valamilyen szinten, az nézzen utána alaposan, a neten sok-sok hozzáférhető anyag van.
Én is tudok ajánlani egy-egy témában jó könyvet, írót, oldalt.

A végére egy vers:

György László: Fura szerzet az ember
Értsétek meg/
végre már/
törékeny /
az igazság/
mint az üvegpohár//
ember /
ember felett/
ember dolgok felett/
igaz szívvel/
ítéletet/
nem tehet//
emberségünk/
naponta/
megalázzuk/
a történelmet/
csak magyarázzuk//
a látókra/
igazat-akaróka/
költőkre/
s egyéb írástudókra/
ezredévek óta már/
Cassandra sorsa jár/
hiába feszítette/
keresztre magát/
a múlt/
jelenünk ebből/
mit sem tanult//
értsétek meg/
végre már/
törékeny az igazság/
mint az üvegpohár//
fura szerzet az ember/
csodákra termett/
de parancsra/
sárba fekszik/
megöregszik/
és nem mer hinni/
a csodákban/
fél a sötét szobában/
Istenhez menekszik/
hogy űzné el a sötétet/
és nem is sejti/
hogy Istenről/
már lekésett//
fura szerzet az ember/
rombol és teremt/
égig ér a vágyban/
de saját magában/
a legszebb csodában/
hinni nem mer/
szánnivaló/
s védtelen/
miként a meztelen/
csiga//
hagyja hogy álmait/
hétköznapokká tapossák/
szivárványszemét/
szürkére mossák/
s lenyessék szárnyait//
fura szerzet az ember/
teremthetne egy új világot/
emberszépet nagyszerűt/
de meghal inkább/
mert az egyszerűbb...

Nem vagyok túlzottan vers olvasó, de ez mond valamit.:)

Viszlát,
Szép napot mindenkinek!

5 megjegyzés :

  1. Engem érdekel, küldenél néhány címet a mailemre?köszi, és szép napot Nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy inspirállak:) Az, hogy még idézel is tőlem, kifejezetten megtisztel :D

    VálaszTörlés
  3. Patrícia, küldtem könyveket, könyvcímeket.
    Weboldal:http://konteo.freeblog.hu/
    Ő például nagyon érdekesen ír, elgondolkodtató kérdéseket vet fel.
    Komolyabb hangvételben pedig Drábik János oldalát, könyveit, írásait érdemes keresni. Többek között.
    http://drabikjanos.com/

    VálaszTörlés
  4. Victoria Boutenko
    A nyers étel csodája
    Ezt a könyvet érdemes még keresni, de a google-ba beírva is rengeteg infó jön le.

    VálaszTörlés
  5. Heni,köszönöm, olvasgatom amiket küldtél:)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...