2011. április 28., csütörtök

A tornáról még egy kicsit, és helyzetjelentés a gyerekekről

Elnézést azoktól, akiket nem érint a kérdés, ígérem nem fogok mindennap erről írni.
Sajnálattal állapítottam meg, hogy lett egy elég erős izomláz a hátamban, feltehetően a bokszütésektől.
Így ma az alsó testrészekre koncentráltam, de azért az ütést sem hagyhattam ki, mivel az aztán tényleg az egész felső testre jó hatással van. Ha a hasamat sem felejtem el befeszíteni, akkor oda is jó.
Egyébként mindenkinek megvan a dolog ami beindítja, amikor már muszáj csinálni valamit. Nekem ez a jó zene, ezt írtam már. Ma nem volt sok kedvem megmozdulni, így elővettem az önszuggesztiónak a hangos formáját, és bekapcsoltam a kedvenc számom a Tankcsapdától. Előtte rendeztem a gyerekek pelenkáját, evés ivást, ne legyen nyafi semmiért.
De nincs is, mindkettőnek tetszik a zene, a "tánci".
Lívia az ugráló óriás labdát mászkálta körbe-körbe, Szili a leselejtezett telefonjához kapott fülhallgatóval volt elfoglalva.

Kevin megint pénzt gyűjtöget. A húsvéti locsolópénz jó kezdet ehhez. Megbeszéltük mit akar, -rajzkészletet - és nem nyúlhat a pénzéhez, míg arra meg nincs. Ez neki nagyon nehéz dolog. Már tegnap akart hegyezőt és radírt venni, holott mindkettő van neki.
Inkább adtam neki munkát. Kijelöltem egy kertszakaszt, amit 500 forintért feláshatott. Szépen meg is csinálta, nekem pedig közben meg kellett állapítanom, hogy ha elég sokat dolgozik, olyan éhes lesz, hogy nem is nézi mit eszik, csak tömi.
Kész lett, volt még energiája, megkapta munkának a lekaszált gaz összeszedését 200 forintért, így tegnap keresett 700 forintot. Az azért elég szép gyűjtés neki.
A kicsik pedig csoki kockáért szedtek szemetet és törmeléket az udvaron.
Biztos nem mindenki ért ezzel egyet, de megtanulják, hogy a pénz nem csak úgy van, azért dolgozni kell. A fizikai munka, pedig kemény dolog.
A képek az erdőről:
Fák alulnézetből
Ördög az erdőben sétál
Patakocska
Feljáró a házakhoz
A házak teteje és a fiúk
Az utca
Az étkezés-fogyás tervvel kapcsolatban pedig annyi, hogy én nem vagyok hajlandó kalória számlálgatásra, eszem amit főzök, nagy részben úgyis igyekszem zöldséges és egészséges ételeket csinálni, sok nyers zöldséggel, naponta zöld turmix, csírák, satöbbi. Lényeg, hogy kevesebb menjen be, mint eddig, és az a mozgással úgyis meghozza az eredményt. Fermentált bélflóra helyrerakó készítményt és lúgosító-méregtelenítő étrend kiegészítőt amúgy is szedek.
Ja, és nem sietek sehová, nem rakok magam elé lehetetlen határidőket célokat, mert az már az elején elveszi az ember kedvét. 5 kiló fogyás rajtam még nem nagyon látszana, ezért nem méregetek sem kilót, sem centit. Úgyis észre fogom venni a ruháimon. A lényeg, hogy ennél jobb legyen, és bírjam.
Amúgy pedig ha elkezd az ember tornázni, akkor aztán nem szabad naponta a tükröt vizsgálni, mert elveszi a kedvünk ha a látvány nem váltja be azt ami a fejünkben a torna hatására kialakul mint önkép.

3 megjegyzés :

  1. Miféle étrendkiegészítőt szedsz? És milyen hatással?

    VálaszTörlés
  2. Az egyik a Huminiqum, ami a nehézfémeket és egyéb méreglerakódásokat vezeti ki a testből.
    Engem idegileg rendbe rakott az első két nap után, fizikailag is sokkal jobban bírom, a régi nagy zabálásoknak vége, kínlódás nélkül eszem kevesebbet és kevésbé terhelő-eltömítő kajákat.
    Egyébként az elsavasodott szervezetnek is jó a lúgosításhoz. A vitaminok és ásványi anyagok felszívódását könnyíti, a feleslegesen bevitt anyagokat pedig nem engedi felszívódni. Az alábbi linken bővebben:
    http://antalvali.com/huminsavak-csodaja.html

    A béta glükán pedig a bélflórát állítja helyre.
    Immunrendszert aktiválja és erősíti, rákmegelőző, de erről is linkeltem ide. Kicsit tudományos, de azért meg lehet érteni.
    Javult az emésztésem, beteges eddig sem voltam, most is jól vagyok. Ezeket elsősorban a gyerekeknek vettem, hogy az oltóanyagokkal bevitt nehézfémet kitakarítsa belőlük, illetve a béta glükán helyretegye a bélflórájukat. Mert Szabolcs és Lívia kivételével mind kapott már antibiotikumot életében.
    http://antalvali.com/dr_ladi_szabolcs_a_beta_glukanok_szerepe_a_tumorterapiaban

    VálaszTörlés
  3. El fogom olvasni őket. Köcce.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...