2011. április 27., szerda

Végre torna

Javaslom, akinek nehezen megy a torna elkezdése, semmiképp ne hagyja estére, délutánra, inkább délelőtt. Még tele vagyunk energiával, még nem dolgoztuk halálra magunkat, és az idegeink is frissek simultak.
Kell hozzá a jó zene, mindenképp olyan amit szeretünk. Nekem legalábbis rettentő unalmas, hogy mindig ugyanazt ugyanarra a zenére csináljam. Főleg eddig Norbi gyakorlatait használtam, neki pedig még a dumáját sem bírom.
De a hangot levéve más zenéz bekapcsolva elég jó.
Ma viszont csak emlékezetből dolgoztam, a zene összeállítást beraktam a Media Playerbe, és lenyomtam egy intenzív 25 perces gyakorlatsort.
Erre a zenére bokszoltam:

erre kick boxoltam (rúgtam is):

ezekre pedig ment a levezetés:
Tudom, durva zenék, de szeretem őket, és Gáspár Lacira nem lehet kick boxolni, de aerobikozni sem. :))

Ezt pedig tök véletlen találtam, de szerintem legközelebb - holnap - ebből fogok szemezgetni.
Érdemes rányomni a klipre, mert akkor megnyílik a youtube-on, és láthatjátok, sok van ám belőle.

A mozgás nagyon jól esett, kell hozzá a zene, ami nekem tökéletes és akkor semmi nem állít meg. Ma elég volt a 25 perc, de napról napra többet fogok bírni.

A mai óvodai anyák napjáról hazafelé az erdőn át jöttünk, csináltam képeket, amiket holnap felrakok egy bejegyzés keretében.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...