2011. május 19., csütörtök

Apróságok

Lívia mászni próbál a nyaka alá szorított mindenkori kincsével.

Mindig csór valamit a teregető kosárból (vizeset), amit a fejére rak, és ujjat szopizik.

Vagy papírfecnit ragaszt az ujjára, hasonló céllal.

Harap. Kezet, lábat, amit tud.

gumi a homlokon
Ülök itt a gépnél, áll mellettem, és a combomon pihen a feje. Majd beleharap a térdembe, és mosolyog édesen.

Hatalmas hajgumit húzott a fejére (mi annak használjuk ezt), megintcsak ujjszopi.

Ha alvás előtt sírdogál, ráhúzok egy sapit a fejére, és mosolyogva alszik el.

ugráló bébi
Szili hatalmas elszántsággal és kreativitással szerzi meg, amit kinézett. Csipeszt vettem, elraktam előle a Kira szekrényére. Odavitt egy ülőpárnát, azon ugrált. Kicsi volt. Odavitte a babahordozót, beleállt. Kicsi volt. Odavitte a Kevin szülinapi boksz zsákját, ugrálva is kicsi volt. Összerakta a babahordozót a párnával, de kicsi volt. Majd erre rátette a boksz zsákot, és megszerezte!! Hagytam neki pár órát, ha már ilyen ügyes volt, hadd hordozza.


Ha posta jön, azt a Szilinek kell kibontani. Ha nem megy, segítséget ajánlok. Ő: - Magam is megoldom, anya.

Lívia simán fel-le mászik az ugrálóra, és a kiságyába kapaszkodva "ugrál" rajta.

kutyafigyelő
végre megehetem
Csipikutyát mostanában mindig elengedjük nappalra, mert ő szökik a legkevésbé. Lívia ma etette. Adott neki egy pogácsát, majd elvette tőle. Ezt eljátszotta sokszor, majd mikor Csipi már félig megette, akkor mosolyogva bólogatott, mintha azt mondta volna, "Látod, azért vettem el, mert nem etted, így kell ezt."

Borisz átengedte a terepet:))
Erről eszembe jutott egy két éves sztori. Szili volt olyan másfél éves, mikor  egyszer babapiskótát evett az udvaron. Lerakta a földre, kis időre, majd az akkor még szabadon lévő Buksi elvette. Szili kereste, mondom elvette a kutya. Odament hozzá, visszavette, és mondta neki, "Ez az enyém, nem tiéd!"
De nekünk a harci ebeink szájából is "ehettek" a gyerekek, azaz elvehették a kaját. Szili is Szabolcs is nagy száraztáp-evők voltak, míg vettem.






Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...