2011. május 22., vasárnap

Számoló

Kevin a matekrajongó. Kedvenc tantárgya, szereti. Mindent számol. Ma hozott egy csomag kekszet, ami szépen sorba volt csomagolva, mire hazaért megszámolta. Leültünk, kenegettem nekik házi nutellával (amit nem a pelenkákból kapartam ám össze), mivel a kenyér épp sült. Míg én adogattam a fiúknak, ő kiszámolta, kinek mennyi jut. Persze engem nem számolt...

Szili műszaki rajongásához Kira fontos adalékkal járult hozzá. A héten egyik nap magától elkezdett füvet nyírni, mikor hazajött. A régóta haldokló fűnyíró leégett, Szilinek lehet ajándékozni. Nagyon örült neki. Viszont maximalista a lelkem, mert be is akarja kapcsolni. És a kést se szedje ki apa belőle. Sőt, szemet vetett a benzinesre a drágám.:)) Ha tudná, hogy benzines fűkasza is pihen a pincében szerelésre várva.
Kíváncsi vagyok, mikor jön el a pillanat, mikor ő szerel meg valamit magától.
Ez a video pedig tökéletes a mai kicsit lelassult napomra. Nem melózok, a feladatokat már elvégeztük, kenyér megsült, ebéd van, és szeretem ezt a Morricone művet. Bár azt nem tudnám megmondani, melyik filmből való.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...