2011. június 30., csütörtök

Pók-blues


A fiúk csövitanyáját rendezgettem, takarítottam.

Olyan hely ott kevés van, ahol egy pár csepp eső ne jönne át a tetőn, de eltologattam úgy a dolgokat, hogy az ágy ne ázzon.

Szegény videósztár hálóját a hajammal leszedtem, ezért dolgoznia kellett.


Egyébként cirka ötcentis példány, elnéztük a fiúkkal egy darabig.
Én meg rohadt büszke voltam magamra, mert voltak percek, mikor nem is figyeltem az óriás nyolclábúra, mert Szilivel beszélgettem. Nem féltem, hogy rámesik, rámugrik, leharapja a karom, stb.

A zene először csak kattintás-szerű kiválasztással lett odatéve, mondván jó lesz ez is, de hallgatva-nézve illik hozzá szerintem. Minőséget ne várjon senki :)


A képek tegnap délután készültek, Livike pihent anyámmal egyet, majd felfedezte a nyitott ablakot.
ha a Kira nincs itt, én vagyok a szoba úrnője
Mert a Kira elment a Kesha koncertre múlt héten, majd ott ragadt a nagynénémnél, isten tudja mikor jönnek haza. Így most egy a lány.

Rómeó és Juliska
Mert a Szabolcs mindenhol ott van, Livinél különösen.


a repcsit fotóztam, majd láttam s szív alakú felhőrést is :))
Mert szeretem a repülőket.




3 megjegyzés :

  1. Ez a pókocska vmi bűbáj :)

    A kiscsaj meg a világon a legszebb :)

    VálaszTörlés
  2. Esküszöm egy női Tarzan! Én sikoltozva menekültem volna alóla! A lánykád nagyon szép, nem csoda, hogy hódolója akadt.

    VálaszTörlés
  3. A képen a bátyja, itt fent a hozzászóló az apukája, mint hódolók :DD de mind imádják.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...