2011. július 30., szombat

Babázás, gyerekevés... azaz gyerekezés

Nem, nem a bab áztatása a téma.

Bébilányka egyedül óhajt enni. Ez kissé nehézkes még, ha folyékony az étel, de mivel olyat is eszünk, megoldás kellett.
Kitapasztaltam, hogy neki elég, ha van evőeszköz a kezében, dugdoshatja a kajába, és próbálhat enni.
Ha ezek a feltételek megvannak, akkor elfogadja az etetésre általam felkínált falatokat is.
Persze szilárd kajákkal pancsolhat, mosható padló, koszolható ruha a feltételek. Esetleg hőségben a mezítelen felsőtest.
tejberizs este, fürdés után

A másik, a csöves kukorica. Amíg eszi, egyfolytában hümmög. Nagyon ízlik neki, ha meglátja le sem lehet állítani.
egyikben a kukorica, ujjára tűzve a kenyér, arcán pirospaprika

Sárga selyempárna még mindig menő, bármit a fejére, karjára, ujjára húzni, lábujjai közé bűvészkedni szintén. Ha ráadok egy zoknit, az is a "lábra húzott cuccal-ujjat kell szopizni" kategória, ha cipőt is szeretnék ráadni, akkor kitör a vihar.
Egyébként ugyanolyan selyemből a rózsaszín párna nem kell. Csak a sárga.

Kevin mindenáron át akarta venni Lívia teljes ellátását. Hagytam neki, nem fogom én lebeszélni őt a munkáról!  Ezt ma reggel adta fel, mikor megállapította, hogy a pelenka pisis. Akkor ő ki is cseréli.
Kira még aludt, én egyéb teendőim intéztem, de a pelenka extra töltelékkel is rendelkezett.
A gyerek pedig nem játékbaba, bizony mozog, felül kakisan is, nyúlkál, rugdos, satöbbi.
sz*rhoz én nem nyúlok!
Kevinnek pedig a kaka önmagában is elég volt, ahhoz hogy feladja. Férfiból van a drágám, a szagától is rosszul van.
Nem baj, megpróbálta, majd egyszer. De ez olyasmi, amit saját maga kell megtapasztaljon, hogy eldönthesse, tudja-e vállalni.

fiúk a bunkerben--a zenét anya telefonja biztosítja egy ágra tűzve (Tankcsapdát hallgatnak)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...