2011. július 31., vasárnap

Délutáni dili

Kira olvas a konyhaasztalnál, leülök ebédelni. A kikészített spagetti a szósszal összedermedt, beleszúrtam a villát, felemeltem az egészet, mondom mint egy kalap.
- Akkor szeleteld fel.
Megoldottam a problémát, majd eszegettem.
Kinéztem az ablakon, meg kellett állapítanom:
- Lassan akkora a fű, hogy bozótvágó kell a csúszdáig.
De lehet, hogy raptor is bújkál már a fűben.
- Ugyan, ott már elfér a godzilla is.-így a lányom.

Később, konyhasöprés, szemétszedés.
Kekszes papír, rajta a gyártó "DETKI".
Kira duma:
- Mintha valami beszédhibás azt mondaná "jetski".

Kölykök kutyajelmezen vitáztak. Illetve nem is jelmez, hanem egy óriás plüss volt, amit kibeleztem rég. Majd a lenyúzott bőrét megkapták a fent említettek játszani. Akkor vitáznak ezen. Ki viselje, ki következik, satöbbi. Szabolcs nem akarta odaadni Szilinek, erre én felkínáltam Szilinek a Sportacus jelmezt, ami köztudottan Szabolcs mániája (most ebben fog aludni).
Szili-Sportacus
Erre rögvest felszabadult a kutya, de nem baj, Szili pár percig Sportacus volt.
készül a kutya

"ne nézzél, én csak azt a telefont akarom"

kutya
dili-Kira

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...