2011. július 24., vasárnap

Ez igazából kajás, de azt a blogot elfoglalja a szappan

A reggelit nem hagytam most Kevinnek készíteni, inkább segíteni hívtam.
Ő kevergette a tejet, amiből a házi mozzarellát csináltuk, odarakta a vizet a főtt tojásnak, Szilivel pucolták a tojást, míg én a sajtot szűrtem, kenyeret kentem csöpögtetett túróval és paradicsomot aprítottam.
Közben együtt hessegettük a többi éhezőt.

Jó kis tejalapú reggeli lett, tojással.
Később Kevin egyedül készített kenyeret, miután összeborogattam az alapanyagokat.
Meg is formázta, odarakta kelni, később pedig, mikor én már az ebédet készítettem, begyújtotta a sütőt, és vizezés után oda is rakta sülni a kenyereket.

Az ebéd házi tarhonya volt pörkölttel, de most két adag készült. Egy sima tojás-lisztes, és egy olyan, amibe a változatosság kedvéért csalánpépet raktam.
Mindkét fajtából olyan 70-80 dekát, azaz közel két kilót csináltam.
Miért csak a fele lett csalános? Mert későn jutott eszembe a lehetőség.
A csalánpép nagyon egyszerű egyébként.
Vagdosok pár szál csalánt, megmosom, majd minimális vízzel felengedem, és botmixerrel pépesítem.
A csalán pépesen már nem csíp, lehet vele szépen dolgozni.

Majd délutáni extraként Szili kapott egy rossz vasalót megint, és egy szintén használhatatlan kompresszort.
Most ezeket hurcolja boldogan.


Kira pedig nagyon búskomor volt tegnap este, sírt is, mivel elfogyott a Harry Potter! Rövid sírás után eldöntötte, hogy újrakezdi, mivel így nem lehet élni.

Ezek pedig az erdőbe hazatérő hollók a fejem fölött károgva:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...