2011. július 31., vasárnap

Masszázs a gyerekeknek, nyugi anyának

Anyám mesélt a kórházi masszázs-élményéről, konkrétan arról, hogy nem tud megmozdulni.
Erről sikeresen eszembe jutott a masszázs szivacsa, hogy mennyire szeretik a gyerekek.
Akkor gyereknap!
Azóta masszíroztatnak, felváltva.
De a lényeg, hogy tegnap tudtam úgy fürdeni, hogy nem zargatott senki.
10 perc nyugit kaptam, aromaterápiás fürdőt vettem levendula olajjal és levendula főzettel gazdagítva a vizet.
Mikor mindenki eleget masszíroztatott, elraktam, hogy majd ma megint.
Reggeli után jön Szili a konyhába, hogy megmutatja a lábszúrását.
?
Valami pici, már gyógyult pöttyöcske a talpán.
- Mit csináljak vele? Megpusziljam? Bekössem?
- Nem, de le kell feküdnöm.
- Jól van, feküdj, senki nem tart vissza.
- De arra a bedugós ágyra, ami kapcsolós.
Aha, masszázs. Jól van, én ígértem meg.
Előveszem, elrendezem, ő és Livi azonnal el is foglalta az őt megillető helyet.

a mú-szaki pasi
sárga párna, nyakbavaló, ez kell mindig

 Gyanús, hogy nem fog soká tartani a rezgetés, mert a nagyfiúk már vitáznak.:))
Nekem rakétás ovis zsákot kell alkotnom, Szilinek, meg összepakolni az ovicuccot holnapra.
Igen. Kira megunta a vitát, elrakta a cuccot, most három törpe visít...


2 megjegyzés :

  1. Egy anya óriási fegyvertárral kell, hogy rendelkezzen, egyébként kész káosz. Meg ez a vacak idő is.

    VálaszTörlés
  2. És mikor kiürül a fegyvertár, akkor kapják meg azokat a dolgokat, amit egyébként nem kapnának.
    Dali kép egy doboz temperával, húsvágóbárd, hegesztőtrafó, satöbbi :D

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...