2011. július 19., kedd

Megint a gyerekek

Lívia egyedül óhajt enni, mindent.
Levest azért nem tud, de szilárdabb ételekkel egész jól elbíbelődik.
Tökfőzelék kolbásszal, spagetti összedarabolva, slambuc, ilyesmik mennek neki.
A kis asztalkájánál ülve eszik, sok megy a földre, de nagyjából azért megeszi.
Kezdődik úgy, hogy etetem, majd nyúlkál a villáért, én pedig ilyenkor lerakom az asztalához.
Kap inni, törlőruhát, és megold mindent.

Ma Kevinnel evett együtt, és megtetszett neki a nagy villa, mivel ő gyermek méretűt kapott. ráadásul műanyagot.
Addig nyúlkált, míg megszerezte a nagyot, és vissza sem adta.

műszaki katalógussal

Kevin pedig rákattant a lekvárfőzésre.
Szed egy tál ringlót, kimagozza, és megfőzi.
Üvegbe töltjük, és kész a Kevin lekvár.
Már van neki két közepes üveggel.


Szili rossz vasalót kapott, meg elkunyizott egy rossz villanyborotvát, amire azt mondta, "sugártisztító" :D
Mostanság nincs sok kedvem semmihez, főleg alkotni.
A fordítással sem haladok, lusta vagyok.
Meleg is van, a gyerekek is energikusak, én pedig oszladozom.


Szabolcs csak pörög, Kira csak olvas, meg kutyát sétáltatnak- bár ebben Kevin is részt vesz, este együtt futnak, úgy ezer kört. Ha itt hagyja Szabolcsot, kitör a háború, esténként elalszanak a kicsik, mint akiket leszedáltak, majd reggel hatkor örömmel állapítjuk meg az első veszekedésre, hogy kezdődik...
Egyik reggel rossz voltam, felkeltettem Kirát hatkor, mert megtámadott egy óriás szarvasbogár.
Illetve csak mászott a közelemben. Kirakta, majd aludt tovább.
De persze beszólt, hogy "vigyázz, megöl" :)


A napi sarazás továbbra is adott, de van, mikor Livi épp alszik olyankor.
Kira fotózta, erről nem is tudok :D
Már beesik egy-egy ovis fenyegetés, hisz az is indul nemsoká :)
Azért szerintem az nagy kiszúrás lenne velük, nem is mondom komolyan, de jól esik néha eljátszani a gondolattal.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...