2011. július 20., szerda

A nagy vihar

Már késő délutántól borzasztó volt a páratartalom és a meleg.
Estére ide is ért a vihar. Semmi különös nem volt benne, nem ez itt a lényeg, hanem a fiúk.
Hatalmas dörgések és villámok voltak-Borisz bent is félt.
Tulajdonképp pár másodpercenként villódzott az égbolt, majd pár ilyen villódzás után cikázott át a nagy villám az égen.
Közben fújdogált a szél, és nyugisan esett az eső.

Csak Odin csinálhatja
A kicsik aludtak, Kevin és Szabolcs ült az ablakban, és ilyeneket hallottam:
- Hű ez mekkora volt! (Szabolcs)
- Azt nézd ami most jön! (Kevin)
- Ezt biztos Odin csinálta. (Szabolcs)
- Inkább Zeusz. (Kevin)
- Nem, mert volt a Max fiában, hogy Odin csinál ilyeneket. (Szabolcs)
A Max fia az a Maszk fia, egy rendkívül idióta film, de nekik tetszik, és annyira nem vészes, hogy ne nézhessék.
Kérdeztem Szabolcsot:
- Kint sem félnél?
- De, kint igen.
- Mitől? Dörgés vagy villám?
- Hogy rám dől egy fa.
Sajnos villámot nem tudtam fotózni, majd talán legközelebb.
Viszont apát ráugrasztjuk a mitológia témakörre, ő a szaki ebben, tanítsa a gyerekeket, ki minek az istene.
Mert már voltak kérdések, de Poszeidon még megy, meg esetleg Mars, de nem vagyok penge a témában.

1 megjegyzés :

  1. Nem tudom az előbbi bejegyzésem célba ért-e.Szóval én jelentkeznék a szülinapi játékra.Köszi:Edina

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...