2011. augusztus 24., szerda

Hot day is night

Végy egy nőt.
Adj a kezébe egy kiskutyát, játékbabát, valami jóillatú, meleg, ölelnivalót, és ha előbb-utóbb elkezdi ringatni, biztos van már egy-két saját gyereke is, és ráadásképp szereti is őket.

Én takargatok. Ha kell, ha nem. Pedig nem féltem őket a megfázástól, nem vagyok paraanyu.
Kiengedem a hóban is mezítláb, tőlem bele is fekhet, hadd próbálkozzon.
Sőt én gyúrom a megehető hógolyót.
Írtam már, nem beszélek a gyerekbe betegségeket.

De takargatok.
Kisasszonyka viszont takarófóbiás.
Hagytam elaludni pőrén, majd fél óra múlva settenkedve ráborítottam a leplet. Legalább derékig.
Azzal a lendülettel fordult, és rúgta le.
Majd rájöttem a megoldásra, várható éjszakai időjáráshoz öltöztetem (nem időjárásjelentés, mert aszerint most sem ez lenne).
Azaz vékony hosszúnadrág ha hűsebbre hűl a levegő este, és marad a rövid, ha a tegnapi kánikula még este 9 kor is tart.
Tegnap előkészítettem neki egy lepedőt, ami ugye csak egy réteg, azt próbáltam ráteríteni, de nem tartott két percig, míg az alvó bébi a kis kezeivel lehúzta magáról.
Ráadásul az ő ágya pont az ablakkal szemben van, a levegő pont rá megy. 
Este 7-kor már aludt, és 9-ig nem próbálkoztam. Addigra esett annyira a hőmérséklet, hogy én is vágytam a takaróra.

Ő nem vágyott. A sárga selyempárnái nem zavarják, azokkal körbebástyázza magát, pedig az izzasztóbb, lévén nem vászon.
Éjjel volt ám több nyüszögés is, inni nem kellett, kicsit babusgattam, visszatettem, és érezve milyen meleg van, nem és nem takartam be!
Meg is hálálta, mert aludt reggelig szépen.
A fiúk viszont körbehernyózták az ágyat, többször azon gondolkodtam, lekúszom a földre, és jó lesz ott nekem.
Majd inkább a helyükre görgettem őket, betakartam mindkettőt, és végre nekem is jutott 20 centinél nagyobb hely.
Nem volt amúgy olyan vészes, csak három ébredés volt egész éjjel.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...