2011. augusztus 2., kedd

A kukoricás csajszi és a Kína-szindróma

Kevin lassan eléri a Föld középpontját, ami Willy Foggnak sem sikerült azt hiszem.
Mindezt a bejárati lépcsőtől egy méterre teszi, nem kevés koszt invitálva ezzel a házba.
Kira nagy örömére, így napi négy-öt feltörlés a norma.
Kevin  beszorult
Gergő szerint megy az még lentebb is

Persze estére olyan mocskosak voltak, hogy a ruhák maguktól másztak le róluk, és slag-zuhany nélkül be sem jöhettek.
Ez a sztori ennyi, nincs külön poénja.
Bár néha, mikor Kevin belebújik, fejjel előre, kicsit beszorul, Szabolcs pedig egy deszkával akarja a fejénél fogva kipattintani, az izgalmas.

Livi már gödrösen mocskos volt, mikor az udvaron nekiálltam a kukoricapucolásnak, ipari mennyiségben, lefagyasztásra.
Kapott/szerzett egy csücsköt, és hümmögve eldőlt a koszos betonon.
Igazából lehet, hogy rajta több kosz volt, mint a talajon...
A világ megszűnt neki, semmi nem érdekelte, csak a hümmögősen finom, édes, nyers kukorica.

Későbbre persze kész lett egy főzött adag is, de ott, akkor neki az a nyers is tökéletes volt.

A gyermekvédőknek fűzném hozzá, hogy naponta többször mosdik, az arcán friss étcsoki, a pelenkáján udvari mocsok lelhető fel.

Utóirat: Szilinek az ovi nagyon bejött, egész nap játszik, reggel hamar akar indulni, az óvónénik áradoznak, mennyire önállóan működik, milyen szépen beilleszkedett.
Bár még csak kb. 5 gyerek van, de szerintem így jobb is neki. Mire gyerek áradat lesz, addigra tudni fogja a rendet.

2 megjegyzés :

  1. ÓÓÓÓ! Dejó volt ezt látni! Akkor nem csak nálunk van ilyen! Lepkevártól találtam ide, és még csak ezt az egy posztot olvastam, de már látom, hogy maradok! :) Köszönöm! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel üdvözöllek, örülök, hogy idetaláltál.
    Én már jártam nálad, bár még nem iratkoztam fel :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...