2011. augusztus 26., péntek

Méhecske panaszok

Igen. Ez vagyok én.
Egy méhecske.
Inni próbálok ebből a bezöldült vízből, ami langyos, de legalább víz.
Óriási megkönnyebbülés ebben a hőségben letenni magam egy pár pillanatra, míg iszom, a sima víztükörre.
De ezt a vizet épp most kellett felborzolni!
Kiönteni, mint egy vödröt.
De várj, lassan megy, meg fogom úszni.

Hopp, hát tudok én a víz alatt is futni!
Sőt a víz tetején is.
Valaki itt segíteni próbál, de elég szerencsétlen.
Ahelyett hogy a kezét nyújtaná, a műanyag, csúszós medencét tolja a lábam alá, amin nem tudok megkapaszkodni.
Biztos fél tőlem, pedig nem bántanám.
Megint jön egy áradat!
Óóóóóó, elúsztam!
Hohó, hát úszni is tudok?
...
Végre, megint szárazföld.
Már amennyire száraznak lehet nevezni ezt a kék szőnyegfélét, így vízömlés közben.
Akkor most megtisztogatom az arcom.
A két első lábam pont jó lesz erre.
Így jó is lesz, akkor most megpihenek, mielőtt tovább repülnék.
Na, ez a sehonnai takarítónő megint elárasztotta a jó kis pihenőhelyem!

Ó, szegény Guszti, ott úszik a hullája. Megfulladt, még tegnap.
Ilyen ez a méh-sors.
Jaj, de hát itt legyek meg katicák is haltak meg!
Ez egy temető!

Elvagyok én itt, megoldom, de azért jöhetne valaki segíteni a  levegőből.
Én mindig rögtön jövök, ha hallom a bajba jutott társaim kétségbeesett, apró hangjait.
Legalább egymáson segítsünk, igaz?
Bár itt, ennél az ivóvíz tárolónál szoktak segíteni az emberfélék, a nagyok és a kicsik is.
Jól is teszik, mert mi gyűjtjük a mézüket.
Na, most végre megint szárazon van a lábam, megpróbálok megint lepihenni.

Jól van, megszáradtam. Mennem kell.
De jó itt fent a magasban! Hűvösebb, szellősebb, a buta ember a földön keres, biztos meg akar menteni.
De most megmentettem magam, viszlát emberek, holnap is jövök!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...