2011. augusztus 18., csütörtök

Nincs téma

Illetve dolgok történnek, csak nincs energiám összerendezni a gondolataim bejegyzéssé.
Fáradt vagyok. Minden nap jön, rendre 10-11 körül az a bizonyos ólmos fáradtság, ami ellen egyelőre nem tudok mit tenni, csak tömöm a vastartalmú étkeket, kevesebbet kávézom, illetve fele adagokat.
Tegnap reggel is, gondoltam elmegyek a zöldségeshez, de azt a negyed óra sétát soknak ítéltem.
Pedig pár hete még bringával is nekivágtam.
Pont úgy vagyok, mint szülés előtt. Végiggondolom, mekkora a gyalogút, mennyi emelkedő van, fogom-e bírni. És inkább nem megyek, ha soknak gondolom.

Azt pedig hiába tervezem ma, hogy holnapra nincs semmi feladat, mert itt ilyen nincs.
Feladat mindig van, vagy akad.
Most befőzési idő van, zakuszkák, lekvárok és paprikakrémek közt tengetem konyhai napjaim, megfűszerezve némi ketchuppal. Tegnap is kaptunk egy nagy zacskó uborkát (ó de sajnálom magunkat, mi?) amit lereszelve a fagyóba pakolok. És persze a főzés, meg a többi házimunka is ott van, amiben segítenek a nagyok, de persze nem ez a kedvenc elfoglaltságuk :)
Már megvannak a terveim a következő napokra, mert legkésőbb holnap megjön a csodavitaminom, a Longo vital, amit már nagyon várok.
Mert talán segít, hogy ne hulljon marékszám a hajam, ne legyek ilyen fáradékony, mert ez borzalom.
Én tevékeny vagyok, mindig van valami, ami nem engedi, hogy ideragadjak a gép elé, de az, hogy írni sincs kedvem, meg erőm, az nem jellemző.
Mert bár nem agyilag vagyok lefáradva, hanem fizikailag vonszolom magam, de ez azért hat egymásra is.
Mikor eldöntődött, hogy veszünk ilyen vitamint, -ami családi megbeszélés tárgya volt, lévén nem két forint- nem haboztam. Megbeszéltük, és onnan kezdve nem agyaltam, hogy talán mégsem kéne, másra kell az a pénz, satöbbi, mert itt bizony helyt kell állni az öt gyerek mellett, és ilyen fáradtan nem lehet.
Mindent nem tudnak megtenni helyettem, nem is várható el. Szóval most ütött ki az utolsó három terhesség, most tett padlóra fizikailag.
Egyébként ha napra vagy hónapra lebontva nézzük, nem olyan sok az a vitamin, mármint az ára, mert 270 darabos, és napi 3 szemet kell szedni. Az pedig három havi adag.
Szóval reményeim szerint pár nap alatt lesz érezhető hatás, és végre melózhatok.
Addig is szép napokat nektek, élvezzétek ki az utolsó forró nyári napokat!!

8 megjegyzés :

  1. pont azt akartam mondani, én akkor voltam ilyen fáradt, mikor Lánykát vártam.... hát, nem most volt...

    VálaszTörlés
  2. Kitartás! Ismerem az érzést, most jártunk a végére, 4 napra szabadságra tudtunk menni mindenből a férjemmel, ez segített. És ez egy fura nyár volt szinte minden ismerősömnek. A következő majd jobb lesz! :)

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást!

    Fagyasztott ubit miként használod fel?

    VálaszTörlés
  4. Igen, ez tipikus terhességi fáradtság. De ez nálam most "csak" utóhatás.

    Igen, elég fura. Mármint az idő.

    Salátának. Még a fagyasztás miatti plöttyedtség is jobb, mint a melegházi kényszer ubi.

    VálaszTörlés
  5. Szia, piont így vagyok, és marokszám hullik a hajam:( Semmire sincs energiám.

    Gyors jobbulást kívánok Neked!

    Mézeskalács oldalán van télire üvegben eltehető uborkasaláta recept.

    VálaszTörlés
  6. Köszi, megnézem. Vérkép eredmény után még okosabb leszek :)

    VálaszTörlés
  7. Engem ebben az időben az idegesít, hogy tök szélsőséges. Hol vannak már azok a nyarak, amikor kellemes meleg volt? Most vagy megfagysz, vagy megsülsz. Átmenet nincs. :S

    VálaszTörlés
  8. Évek óta tűnnek el az évszakok közti átmenetek is.
    Most, hogy járunk oviba, tök fura, ahogy rövid gatyóban szaladnak a fiúk az ovihoz. Mert szeptemberben már hosszúnadrág kell. Holott régebben még ott volt a vénasszonyok nyara is.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...