2011. augusztus 7., vasárnap

Párna-Szili és a többiek

Kevin és Szili nagyon jól elvannak együtt mostanában. Tegnap párnahuzatba csomagolta Szilit.
A videó erről készült:
video
Aztán volt az omlett vacsora, ahol le kellett fotóznom Szabolcs saját díszítésű ételét.
Mert az ételt fotózni kell...
Kira megállapította, hogy már nem akarja újraolvasni Harry Pottert, de az Egri csillagok jó!
Posztert tudok szerezni?
Persze, sőt elintézem, hogy a Bravo különkiadást csináljon róla.

Akkor még volt egy érdekes Facebook üzenőfal bejegyzés:
"Tudatom veletek, kedves barátaim, a mai napon meghalt szeretett édesanyám. Aki velem érez, lájkoljon!"
Nem tudtam eldönteni, ez vicc, vagy mi.
De pár nappal később láttam a csajt gyászruhában, úgyhogy nem vicc.
A barmok Facén élnek, zabálnak, szexelnek, gyászolnak, meg a franc se tudja, mit még.

A nyárnak vége, a medence el lett rakva favédő anyagnak, jó vétel volt, sokáig bírta a gyerekeimet.
Két nap alatt folyt el belőle a víz legutóbb.

Kevin tegnap ki akart költözni a saját fejlesztésű bunkerébe. Eltervezte, hogy ott fog aludni, a telefonjával világít, és szivacson alszik.
Akkor most kihordja a ruháit.
Mondom, csak mára vigyél, majd ha öt napot kibírtál, kihordhatsz mindent.
Kivitt egy zacskó cipőt, majd egy óra múlva bejelentette, hogy ott unalmas egyedül.
Még jó, hogy nem a szekrényét cipelte ki...

A fordítással meg úgy állok, hogy az előző sorozatom véget ért, nem folytatják.
Ezért kinéztem egy másikat, hogy az jó lesz (Hot in Cleveland). Megnéztem az eddig lefordított pár részt, lássam mi a pálya, ki tegez kit, satöbbi.
De nem igazán fogott meg, azóta sem nézem, pedig valaki elkezdte fordítani.
Azután kinéztem egy újabbat, ahol szintén nem volt fordító. Orvosos-kórházas sorozat (Miami Medical), jó lesz az nekem, belejöttem az előzővel (Off the Map).
Mire megnéztem volna, elkezdte valaki más fordítani.
Sebaj, majd lesz valami, nem maradok nyelvgyakorlási lehetőség nélkül, az biztos.
Szembe is jött egy, szintén fordító nélküli tinisorozat (Awkward).
Belefogtam.
20 mondat után feladtam, mert nem mentem semerre a szlengekkel.
De megnéztem az eddigi három részt, mert tetszett, és dolgozott a kisördög.
- Ha egyszer érted, miről hablatyolnak, akkor csak el kell lazulni, és írni ami jön. Nem a szavakkal foglalkozni, hanem az értelmükkel.
Úgyhogy nekivágtam ismét, most csinálgatom, ahogy van időm.
Némely mondat megizzaszt, de összehozom.

Lassan itt van Szabolcs szülinapja, már gondolkodhatok, mi legyen az ajándék.
A görkori eddig a befutó. Az ő méretében még nincs, azt nehéz tönkretenni, és már próbálgatta a Kevinét. A torta még nincs tervezés alatt, felesleges is lenne. Úgy járna, mint a tegnapi paprikás krumpli, ami helyett zöldségmártásos spagetti készült.
Valahogy nem akart paprikás krumpli lenni. Pedig már pirult a hagyma...
De a zöldségek jelentkeztek, őket választottam.

A legyek lassulnak, a darázsfélék nézik, hová bújhatnak a hűsebb szellők elől, a pókok bábozódnak, az a szerencsétlen kis bögöly sem talál ki a fürdőből, csak sétál a szúnyoghálón, érzi a számára kellemes szomszéd-csirkeól szagot, és nem leli a kiutat.

A nyári körte meg sem érett még, de az erdő teli van megbarnult levelű gesztenyefákkal.
Hiába vannak még meleg napok, ennek vége.
Hogy szomorú-e? Nem hiszem. Csak ez van most.
Azt nem értem, miért depis az ember az időjárástól, az éghajlati jellemzőktől.
Ősszel az elmúlás, télen a napfényhiány.
Majd tavasszal a kinyílás, a megújulás, az ébredés.
És akkor jó.
Pedig mind jó.
Ha meg folyton meleg lenne, vagy folyton hideg, vagy a kettő közti semmilyen idő, vagy mindig eső, az jobb lenne?
Dehogy.
Ez jó.
Mindig más.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...