2011. szeptember 14., szerda

Babás

Erősen gondolkodom, elmenjek-e jövő héten az ovival a medvefarmra. Rég voltam, Szili még sosem, Szabolcs sem hiszem, hogy emlékszik rá. Úgy leszek ezzel is, mint a tegnapi szülőivel. Az utolsó pillanatig nem tudtam eldönteni, kellek-e én oda, vagy sem. Bár a kirándulásnál nem este hagyom egyedül a gyerekeket, hanem csak Livit hagynám itthon Anyámmal.
ez a család biztos nem lesz ott...
Livit, aki olyan kis huncut tud lenni, mikor minden apró bigyót a kezére aggat, ujjára húz, ujjára ragaszt.
Mint a mai műanyag csipeszdarabkát.
Tök csendben volt, én pedig lestem az ajtóból.
Rám nézett, komoly, kihívó tekintettel, mire kérdeztem:
- Rosszat csináltál, igaz? (konkrétan nem tudtam mit rakosgat a kezére)
Ő pedig kimért lassúsággal bólogatott...

Másik:
Szólunk neki, felhúzogatjuk a szemöldökünk, amit utánoz.

A konyhában látható helyen lévő befőttes gumikból mindig kell a csuklójára aggatni párat.
Ma is, kért hármat, majd a szobában leült, leszedte a kezéről, átpakolta a lábszárára.
Eztán csalódottan látta, hogy mikor fel akar állni, az lepotyog.

Nem szeret mezítláb járkálni, megy és cipőt-szandált hoz, leül és a lábát nyújtogatja, hogy adjuk rá, ha valamiért nem tettük meg.

4 megjegyzés :

  1. Azokat a medvefarmos, kirándulós képeket feltétlenül mutasd majd meg! Még kérdés, hogy elmentek-e?? Tessék azonnal csomagolni, készülődni! Otthonülő(bezárt) anyukának szinte kötelező a kirándulás.

    VálaszTörlés
  2. Mivel le kellett adni a jelentkezést az oviban, én is leadtam. Megyek velük :)

    VálaszTörlés
  3. Roppant helyes! (Már a kirándulás, nem ez az agyament nő!)

    VálaszTörlés
  4. Gondoltam a bébim a helyes :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...