2011. szeptember 6., kedd

A hozzá nem értés ideje

A híradásokban max. azt lehet elhinni, ami megtörtént, vagy áremelés.
De inkább csak az utóbbit. Gondoljunk csak a történelmi hamisításokra.
Már megint az időjárás előrejelzéssel van gondom.
És nem azzal, hogy nem volt éjjel vihar, hanem a riogatással.
Abban is biztos vagyok, hogy valahol volt vihar, meg orkán erejű szél, meg ilyenek.
De akkor lehetne behatárolva is jelezni, legalább nagyjából.
Viszont sokkal egyszerűbb azt mondani jön a vihar, 90 km-s szél, bla-bla-bla.
A parásabb ember meg beszed mindent, bezárja, beszögeli az ablakot, befűt-ha tud, előveszi a téli ruhát.
Hál Isten ez nem én vagyok.
Már Livit sem takargatom, ha meleg van, és rugdalózót sem adok rá, csak mert befedi a talpát.
Most is nyitott ablak-takaró lerúgva,póló-bugyi együttesben aludt.

De hogy az utcabeli paraanyu gyerekeit ma már tuti kabát-sapka kombóban látom, ha látom, az biztos.
Bár neki egy kis szellő is elég, hogy a vékony hosszúnacit lecserélje vastag, bolyhos melegítőre...

Szóval itt is, mármint az időjárás előrejelzésben, az ijesztgetés működik.
Azt pedig én nem tudom magaménak érezni, hogy "jobb félni, mint bla-bla"

4 megjegyzés :

  1. Akkor én paramami vagyok:)
    Rheus pizsama-pólban aludt, bár mindig abban szokott, de az ablakot becsuktam, így is jó hűvös volt. Felénk ugyanis eső nem, de erős szél volt, és most is van egy kis szél.

    Így a gyerekeket hosszúnadrág, hosszú ujjú póló (Rhea, mert Robin rövidujjú pólóban ment) és kardigánban engedtem el ma. Sőt a szandált is lecseréltük sportcipőre:)

    VálaszTörlés
  2. Mifelénk (Csepelsziget) bizony tegnap este 15fok volt, és viharos erejű szél. Bizony vitt mindent amit bírt. 15 éves kamasz ma reggel meg vékonyka kabátba ment suliba mert igen hűvös volt. Igaz lerohad róla ha jön haza, de most is erős szél van 25 fok mellett:)

    VálaszTörlés
  3. Akit én említettem, az elég szélsőséges. Lányait láttuk már április végén bundás cipőben, meg gyereknapon hőségben polárgatyóban is.
    És ha nyáron meglebbenti a szél a függönyt, akkor el kell jönni az ablaktól, mert "megfázol".
    Ebben a családban a gyerekeket sajnálom, és nem csak emiatt.
    Mivel reggel még nem látszott mi lesz, én is cipőt adtam rájuk, meg a kisebbekre vékony pulcsit is.
    De Kevin póló helyett trikóban akart menni, mert nem fázós, viszont a tanárok esetleg nem engednék az udvarra emiatt.
    (beszúrnám, ha szépen esznek, cukorkát kapnak, szerintük az nem baj)

    Amúgy belegondolva mind paraanyák vagyunk, csak másban nyilvánul meg.
    Egyikünk a széltől, más a forgalmas úttól, én a kristálycukortól leszek hajthatatlanul szigorú :))

    VálaszTörlés
  4. Ide írom, mert elfelejteném :) Gergő tegnap fogfájósan jött haza, átmentünk a dokihoz, ahol elmondtam a cukorkát, volt "kis" megrökönyödés! Tegnap nem kaptak cukrot, a Szandra azért, mert "anyukád nem engedi", a Gergő meg azért, mert a kézilabda miatt később ebédelt, így a tanár nem látta, hogy rendesen evett-e. Elszomorító.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...