2011. szeptember 25., vasárnap

Korai világmegváltás...

... az nincs. Csak korai elmélkedés. Kérdések, válasz nélkül.

Mi van akkor, ha épp csendben iszogatod a reggeli kávét 5.30-kor a gépnél, mert a 3 éves fiad "kirúgott" az ágyból, a következő szöveggel:
- Mehetsz kávézni, de hozz tejet.
Akkor kávé. És még csönd egy órán át, elvileg.
Gyakorlatilag nem, mert a bébi, akinek a forgatókönyv szerint tej után vissza kéne aludni, azt nyafogja, kijönne a sittről.
5.30 van.
Hagyod sírni, vagy kiveszed, garantálva, hogy felkelt mindenkit, mert nem tud mit kezdeni magával?
5 perc stabil sírás után az utóbbi mellett döntöttem.
És a dolog megoldódott, mert odafeküdt Szili mellé, rendezte a párna kérdést, összevigyorogtak, és kerek lett a világ.

Mi van akkor, ha este fél 9-kor rádöbbensz, azért üvölt a legkisebb, mert seggfej módon gyógyteát itattál vele este 6 után. 8 féle gyógynövényből készült, közepesen erős lett, itta is a kiscsaj rendesen.
Volt már ráadásul ilyen döbbenés, akkor étcsokit kapott. A szokott két kocka helyett hatot- a szokottat értsd: hetente kapnak ennyit csokiból.
Az a csokis külön jó este volt, mert ott már aludt az összes többi gyerek, 10 óra volt, és egy óráig tartott. Próbáltam magam mellé rakni, hátha az anya-közelség segít, de rajtam akart feküdni, nem mellettem, és folyton feltámaszkodott. A haja az orrom csiklandozta, a kis kétdekás tenyere pedig olyan erővel nyomódott a mellgödörbe, hogy azt hittem szétszakad az összes bordacsontom.

Most 5.50 van, Livi már minden alvót megvizsgált, Kevinnek rámászott a fejére, hozott nekem egy kisautót, most a babakocsiba próbálja berakatni magát.
Miért is vártam el tőle, hogy majd csendben tévézik hétig??

Szili pedig hozott egy postásgumit, hogy csináljak vele zenét.
Livi megunta a babakocsit, talált egy két kilós hátizsákot, és magára aggatta.
Persze csak zörgős cuccok vannak benne.
Szóval ilyenkor mit tenne más?
Leülni játszani? Próbáltam, elmentek onnan, nem kötötte le őket.
Csak bízni tudok a többiek edzettségében, hogy kisebb zajban is tudnak aludni, még vagy egy órát.
De nem sok értelme van annak, hogy azt várja az ember, majd jobb lesz.
Mert valami mindig adódik, nyugis sosem lesz, csak másképp izgalmas.

Mindig volt egy kisgyerek, aki miatt korán keltem, annyira rég így van, hogy egyenesen furcsa, ha reggel 6-ig nem kell kinyitni a szemem.
Mikor dolgoztam, kiszámoltam, hogy meglegyen a 8 óra, és úgy feküdtem le.
Pár gyerekkel ezelőtt azt mondtam, ha megvan egyhuzamban a 3 óra alvás, akkor már jó.
Manapság?
Megvan a 6-8 óra alvás is, csak fárasztóbban telnek a nappalok.
Az egész nap csak egy fotelben olvasni, filmet nyugisan nézni... rég volt már.
Fotel sincs.

8 megjegyzés :

  1. Fotel az kell!!! Én most is abban ülök, az én sarkomban. Igaz Rhea itt sertepertél és mennem kell, de akkor is: az én fotelom, az én sarkom. Ez kell nekem .:)

    A többi az hasonló, csak nálam engem a saját ágyamból túrnak ki.:)

    VálaszTörlés
  2. Engem is, mert az ÉN ágyamban alszunk a két kisebb fiúval :))
    De mikor reggel 4-kor kér Szili tejet, majd alszik tovább, és a következő ébredésekor a konyhába les ki, hogy hol vagyok, pedig ott fekszem mellette, az sokatmondó.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Ugye te készítetted az Awkwardhoz a magyar feliratokat? Azt szeretném kérdezni, hogy a hatodik részhez is fogsz csinálni? Nagyon megszerettem a sorozatot, de az MTV csak heti egy új résszel jön, mellesleg nagyon sok részt kivágnak, és a szinkron sem valami jó. Előre is köszi a válaszért, és bocsi hogy itt zaklatlak. :)

    VálaszTörlés
  4. SZia!
    Igen, készül, írok is oda a fórumba emiatt :)
    Kicsit lelassult a dolog, mert marha sok a dolgom most, de majd lesz több időm is. Addig 10 soronként haladok :)

    VálaszTörlés
  5. Én is gép mellett bambulni szoktam, mikor kirúgnak 5-6 felé az ágyból.
    Az én célom a 6 óra, mindegy hány részletben, de legalább legyen hat óra. Nem mindig jön össze :( Amikor nem voltak itthon nyáron 5 napot, csaknem hét év után először aludtam egyben 8 órát. Kétszer is. :)

    VálaszTörlés
  6. Majd eljön az idő, mikor nem tudunk mit kezdeni a sok, nyakunkba szakadt idővel. Akkor mi lesz ?!? :DD

    VálaszTörlés
  7. Szia Heni,

    Tetszik a blogod, nagyon emberi és élvezhető! :)

    Teljesen megértelek - már ami a pihenés-vágyadat illeti. Szerintem MUSZÁJ rá időt találni, még akkor is, ha egy egyedül töltött nap után egyrészt lelkifurdalásod lehet, másrészt egyáltalán nem érzed pihentebbnek magad. Biztos így lesz, legalábbis az én tapasztalataim szerint, de a hosszútávú hatása azért érezhető.

    Kicsit más helyzetben vagyok, ezért szoktak lenni "szabad napjaim", azt hiszem, nem élném túl ezek nélkül.

    Én alig vártam már, hogy 3 éves legyen a legkisebb, akkor meg alig akartam oviba vinni, mert hogy olyan aranyos... :) Aztán persze vittem, de csak délelőtt vannak ott, viszont már ettől is az enyém napi 4 óra, ami azért nagyon klassz dolog 12 év után! :)

    Üdv

    VálaszTörlés
  8. Igen, azok a pár órák nagyon kellenek.
    Itt jelenleg akkor van ilyen, ha napközben a bébi alszik.
    Megelégszem azzal, ami van, mást úgysem tehetek, igaz?

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...