2011. október 17., hétfő

Dupla rókás éjszaka

Kezdődött azzal, hogy Szabolcs hányására ébredtem egy órányi alvás után.
Szegényke, nem tudom miért történt, de mivel további eset nem volt éjjel, gondolom csak a gyomra nem szeretett valamit, amit tegnap evett. Épp azon gondolkodtam, miután mindent elrendeztem vele, és visszafeküdtünk, hogy ezt hogy hallja meg az ember, ha a gyerek a másik szobában van?
Mióta gyerekem van, minden neszre felriadok, de gondolom más is.
Viszont másik szobáig nem terjed ez ki. Kivéve ha az a másik szoba közvetlen a szülőéből nyílik.
Ettől függetlenül nem használnék egy rádiójelekkel kommunikáló szerkezetet a gyerekem feje mellé állítva, inkább még évekig gyerektársaságban alszom.
Nem olyan rossz dolog az egyébként, ha már így alakult :)
A dupla rókáról.
Szóval ott feküdtem, gondolkodtam, mikor a kutyák hatalmas csaholásba kezdtek.
Boriszka is, akinek az ugatása jelzi, hogy valós veszély van, valaki jött.
Az ablak felé kikerülöm felrúgom a villanyoltás után odamászott periszkópos pingvint, magamban elmormolok egy imát, hogy a levendulával bedrogozott bébi erre se keljen fel, és kinézve az ablakon nem
látok semmit/senkit.
Visszadőlök, majd megint az az ugatás.
Vártam pár percet, hátha felkel valaki más, de én voltam az áldozat.
Megint.
Viszont így láthattam a körtefa alatt keresgélő rókát.
És bár nem volt rajtam a szemüvegem, annyira nem rossz a látásom, hogy összekeverjem egy macskával.
Nagyon szeretem azt a vadvilágot, ami nálunk van, és most eszembe is jutott, hogy tavaly hordunk ki a szarvasoknak az erdőszélre zöldséghéjakat, most a tél beálltával megint visszaállunk erre.
A tojáshéjaknak pedig szerintem a róka fog örülni.
Az esetlegesen kidobott döglött egerek mellett.

6 megjegyzés :

  1. Ez elég izgi!Merre laktok?Üdv:Edina

    VálaszTörlés
  2. Szia! Pest megy északi részén, erdős területen, tulajdonképp erdővel szemben, és az utca vége is egy nagy erdőség kezdete.
    Ez sajnos vadászati terület, ezért olyat is látunk amit nem akarunk, de sok szépet is.
    Ma láttunk a barátnőmmel kocsiból rókát, ahogy egy görényt hurcolt a szájában.
    Ezek tényleg izgalmas élmények :))

    VálaszTörlés
  3. Mozgalmas éjszakád volt! Nagyon tetszik a természetes és természetközeli gondolkozásod. Remélem, nyugodtabb pihenésben lesz részed!
    Brigi

    VálaszTörlés
  4. Gondolhatod Brigi, 3 udvari kutyának a szemközti erdő miatt mindig van ugatási-vonyítási alapja :)

    VálaszTörlés
  5. Legalább vannak élmények a gyerekeknek a Verdákon és az Aranyhajon kívül is!

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...