2011. október 26., szerda

Ha már anya nem...

...jut el Peruba, akkor a gyerekből kell kis indiánt csinálni :)
Igen, én is sok szőke indiánt láttam már...

Ha pedig nem értünk valamit, költsük át. Tegyük értelmessé (?)
Hogy mások is értsék.
Ő lehet hogy a Mikulás nevére is halál komolyan válaszol, mintha ugye kérdés lenne...

Arról nem beszélek, illetve dehogynem, hisz elkezdtem, hogy nagyon le vagyok maradva sztárvilágilag.
Arról sem tudtam,hogy Patrick Swayze meghalt, de Rodney Dangerfield? Igaz, olyan régen született, mikor még szinte gépkocsi sem volt, a világ meg fekete-fehér volt, úgyhogy nem akkora dolog.
Lehet olvasnom kéne valami menő pletyilapot.
Nem csak betétcsomagolásra használni anyám újságjait...
No majd legközelebb. Talán.
Mégsem.
Még ennél is jobban elkezdenének pusztulni az agysejtjeim.
Pedig hát, lassan rágós csirke leszek, az meg nem a szaporodásról híres.
Mármint az agysejt :)
Ma a szokottnál is hülyébb vagyok, ezért egy vidám Szili-képpel zárom:

2 megjegyzés :

  1. De huncut pofija van ennek a cukorfalat Líviának meg a műszaki ambíciókkal megáldott fiadnak!A "halogén" tökön jót nevettem, köszönöm!
    Brigi

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...