2011. október 2., vasárnap

Hajnali troll

Hajnali fél 4.
Krisz már indul munkába, kávét melenget, mikor veszett kutyaugatás kezdődik.
Jól van, biztos valami vadállat van kapu túloldalán, majd elmegy - gondoltam, és fordultam a másik oldalamra.
Öt perc folyamatos ugatás után - ráadásul Borisz is aktív volt, pedig csak VALÓS veszély esetén ugat - csak kinéztem, és látom, áll valaki az utcán, a kapuval szemben.
Részeg állat itt keresett valakit, aki sosem lakott itt.
Merthogy letépte a láncát - az ékszerét, nem a kikötőláncát - és izébigyó.
Krisz próbálta magyarázni neki, hogy nem lakik itt, de a népi agyagedény kitalálta, hogy hívja a rendőrséget.
Én már bent az említett szervezet diszpécserével csevegtem bent.
És bár megígérte, hogy bő 10 percen belül visszahív, mert akkor végeznek a kollégák három helységgel odébb, konkrétan Őrbottyánban, de azóta sem hívott.
A fa föld alatt élő részének nevével jellemezhető illető ugyanis elcsattogott, hívva a rendőrséget, miszerint visszavonja a hívását.
Mindezt Krisztől tudom, aki közben melózni indult, a majom pedig mögötte vonult ki az utcából.
Gondolom ebből leszűrték, hogy nincs teendőjük ez ügyben, meg a takarékosságot és csóróságot is megértem, de azért visszahívhattak volna.
Talán azt hitték, hogy a putrinegyedből hívom őket, és mindennaposak errefelé az ilyen események.
Vagy az "öt gyerek alszik bent, és az állapot részemről fenntartandó még pár órát" lényegű közlésemre hitték, hogy valami kocsmajáró klán női tagja lehetek, a tetűtenyészetből.
Pedig nem.
A falu más részein bizonyára gyakran kell szirénázva kivonulni, de a mi utcánk nem ilyen.
És az 5 gyerek ellenére mi sem vagyunk putrivájárok, meg földönfutók sem.
Sőt, a kocsmát egy családtagom sem ismeri belülről.

Szóval ami pozitív, hogy a kölykök nem ébredtek fel, csak Kira egy fél órára, és megállapította, hogy hiába van korán, arany nincs.
Tehát nem keltek fel a kicsik, pedig a baromarc a kaput is egyengette, de megfenyegettem a slaggal.
Igaz, csak odébb ment, majd visszajött.
Mire viszont elment, én tökéletesen felébredtem, és kávéért indultam.
Mikor az is megvolt, és ültem volna le vele, felriadt Livike, és tejet óhajtott.
Megkapta, visszaaludt, teljes lett a nyugalom.

2 megjegyzés :

  1. Örülök, hogy végül semmi komoly probléma nem történt, "csak" bosszúsan kezdődött a hajnalod.

    VálaszTörlés
  2. Remélem nem jön vissza, illetve ha igen, akkor hamarabb reagálnak a szervek :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...