2011. október 14., péntek

Lalika dilike

Az én nagy lányom, Lali. Aki mellesleg Kira.
Dilis.
Mint itt mindenki.
Csak nem klasszikus értelemben.
Úgy viccesen.
Most is, kint fekszik az előszobában, onnan les engem, ahogy ülök a gépnél.
Szerinte viccesen eszek.
Pedig nem vágok pofákat, és még a kajám sem brekeg.
Csak a lánykám.
Akin sapka van, mert azzal rögzítette a fejére a fülhallgatót, még 10 perce.
A fülhallgató már pihen, de a sapka maradt, mert olyan vicces.
Szerintem pedig szerelmes, (Kira) ettől dilisebb az átlagnál.

Mint Kevin, aki folyton éhes, de semmi kaja nem jó.
Öt féle étket kínáltam, nem kell.
A hatodikként felajánlott macskát sem akarta megenni, inkább fürdik.
Röpke fél órácskát üldögél a kádban, nem tudom minek.
Lehet, hogy a csokis szappant eszegeti.
Meg énekelget, olyanokat mint a "Szállj el kismadár" operásítva.
Gondolom ez kell a csigáknak, akik 8 után már jönnek versenyt mászni a falon.
Még nincsenek sokan, pár kis egycentis példány.
Bár tegnap éjjel láttam egy fél méteres, na jó 10 centiset is a csempén.
Meg is ijedtem, mert félálomban kóvályogva hirtelen kígyónak néztem.
Szóval Kevin már a kályha előtt énekel valami sz*rt kedves mai popslágert.
Hirtelen elkezd röhögni valamin, amit csak ő lát, és felborul a kisszékkel.
Na jó, nem kell azt hinni, hogy kapott valami bogyót, magától is elvarázsolt gyerek.
Tegnap visszament a suliba, mert ott maradt a tolltartója.
Majd hazajött, hogy biztos valaki már hazavitte, mert nincs.
Ott volt a korábban kipakolt tanszerei alatt.
Itthon, az asztalán.
De a héten ment már vissza félútról a suliba, mert ott maradt a táskája.

Kira végre elment pancsolni, szépre fürdik, mert fél óra, és randija van.
Na nem moziba megy, csak a Facebook elé, chatelni.
Mindjárt jön is, "Elmész Anya?" kérdésekkel bombázva engem, szegény géphiányos anyát.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...