2011. október 19., szerda

Ma varrni fogok

Konkrétan ezt mondtam tegnap is.
Majd fotóztam, netre töltöttem az eladó ruhákat, meg főztem is.
Mire felszabadítottam a varrógépet, addigra kellőképp elfáradtam.
Persze, mert legkisebb királylány is folyamatosan dolgoztat.
Elkezdi rángatni a pulóverét, oké, már melegebb az idő, biztos melege van.
De a pólót is rángatja.
Ennyire meleg nincs, de neki az sem kell már.
Akkor próbálok ráadni valamit, mégse legyen félmeztelen.
ő nem fázik
Alul harisnya-polárgatya, fent semmi.
Végigkergettem a lakáson egy pólóval, jól kiröhögtük magunkat, majd sikerült ráadni.
Amit már fél óra múlva levett egyedül, bizony néha ez is sikerül, és hozta vissza a pulóvert a szennyesből.
Vagy jön a fésűvel, akkor fésülgetni kell.
Anyám fésülés után hajat igazít
Jó hogy tudom mondani neki, "Menj a Mamához."
Akkor anyám elfésülgeti egy röpke negyed órácskát.
ilyen haja is szokott lenni

A legjobb, mikor cipellővel a kezében jön, lecsattan a földre, és emelgeti a lábait.
No nem kánkánozik, csak cipőcserét óhajt.
Erre tegnap Kevint riasztottam, szerencsére már itthon volt:
-Gyere, a húgod királylányosat akar játszani!

Mindez úgy zajlik, hogy Miss Livi nem beszél. Pár szón kívül csak mutogat meg hümmög.
Mi értjük, neki meg kényelmes.
Mindent ért, ami lényeges.
Kérdem, "Kakás vagy?" bólogat, mutatja a pelenkát hátul.
Csücsörít, hümmög:
"Kenjem be a szád?" bólogat.
Bekenem, lenyalogatja, okés a világ. (csináltam mézes-kakaóvajas ánizsos ajakírt, nagyon fincsi)
Kocogtatja a hűtőt: "Inni kérsz?" nemet int.
"Paradicsomot kérsz?" bólogat.
Megeszi, a maradékot hozza, "Öö."
Én mutatok az asztalra, tegye oda.
Ő leteszi, megy tovább.
Erre mondja az apja, így nincs is kihívás, hogy beszéljen, mert én is mutogatok.
Ez persze csak néha van így, általában beszélek hozzá.
De hát másfél éves, totál belefér a beszéd-lustaság.
Nem büdös a tojás. Minek szólaljon meg?

Szili, aki hasonlóképp állt a beszéd kérdéshez, most olyanokat kérdez ám, hogy:
- A növények hogy lesznek?
- Magból.
- És a magok a csillagokból jönnek?
vagy
- Miből lesz a zsír?
- Általában állatokból.
- És a zsírállatok hol vannak?
kisördögök a pihenő padnál

futás az oviba
A műszaki előadásait ne mindig tudom ám követni, de rendszeresen vannak azok is.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...