2011. október 15., szombat

Öregedel lányom, öregedel

A cím egy idézet, a "Bazi nagy görög lagzi"-ból, ha valakit érdekel.
Nekem szól, mert erre kellett rájönnöm.
Az egy dolog, hogy pár éve már hogy tetszik Charlie zenéje, gondolom beleöregedtem ebbe is.

Igaz, azért utáltam régebben, mert alkesz feje van, attól a népcsoporttól pedig zsigerből undorodom.
Sajnálom, ez van. Velük mára sem tudtam megbarátkozni, ennyire még nem öregedtem meg.
Szerintem nem is fogok.
De nem is ez a téma.
Az, hogy totál luxus problémának látom, a "Mit is csináljunk szombat este?" "Menni kell, mert itt az este, szombat este." Lárifári.
Na jó, annyira öreg nem vagyok, csak 13700.
Nem éves, napos.
És én sem a szobám magányában töltöttem a fiatalságom, én is kuksoltam az éjszakai buszjáraton diszkó után, meg buli és koncert is volt elég, nem ezt vitatom el a fiatalabbaktól.
Sőt nem is irígylem őket, mert ezen a korszakon már túl vagyok.
Akkor sem járnék dizsizni, ha nem lenne gyerekem.
Csak megállapítottam, mennyire nem tudom beleélni magam ebbe a problémakörbe.
Tulajdonképp az, hogy ezzel egyáltalán foglalkozom, az is luxusprobléma.
Miért pont ez fogott most meg?
Miért nem valami értelmes gondolat született meg a fejemben?

Ááá, itt is van egy.
Ha zavar hogy a lányod beleolvas abba, amit épp írnál, mert lesi, megint ő van-e terítéken, és hiába hessegeted, akkor csak nagy slunggal vakard meg a hónaljad, és menekülni fog :D



4 megjegyzés :

  1. Épp a napokban jutott eszembe ,hogy újra meg kellene néznem ezt a filmet:) Imádom:)

    VálaszTörlés
  2. És a "Görögbe fogadva"? Az is csúcs.

    VálaszTörlés
  3. Azt nem ismerem. Megpróbálom megszerezni.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...