2011. október 9., vasárnap

Szülinap

11 hónapja kezdtem el ezt a blogot, lassan egy éve döntöttem el, hogy a sok gondolat ami a fejemben van, megér annyit, hogy leírjam őket.
Ha csak én fogom olvasni, akkor is megéri leírni, mint naplót.
Sokat gondolkodtam erről azelőtt is, de nem olvastam blogokat, nem ismertem a menetét.
Azután egy fórumról megismertem Rainee-t, az ő babás blogja volt az első, amit olvasgattam, és egyszer csak elkezdtem az enyémet.
Azután kettészedtem a blogot, mint kajást és személyeset, de úgy hiszem, mindkettő elég személyes, hisz mi lehetne személyesebb, mint a gondolataim, és a velem meg családommal történő dolgok?
Mivel van pár nyilvános és pár rejtélyes olvasóm is, gondolom mást is érdekel amit irkálok.

Most pedig szülinapi játékra hívlak titeket, kedves nyilvános és nem nyilvános olvasóim, amely játéknak a blog szülinapján, november 9.-én lesz vége, azaz sorsolok nyertest, kettőt.

Az első helyezett díja egy ilyen citromos-paradicsomos olívaszappan,
és egy ilyen csokis mentás kókuszos szappan lesz,

a második helyezettnek pedig egy ilyen levendulás-sheavajas babaszappan,
és egy ilyen csokis-tengeri sós muffin szappan.

Csak annyi a teendőd, hogy ennél a bejegyzésnél hagyj egy jelet, miszerint játszanál.
Ennyi az egész, egyforma eséllyel indul mindenki, nyilvános követő és rejtélyes olvasó is.
Jó Játékot!

17 megjegyzés :

  1. ÁÁÁÁ!Az előbb rossz helyre írtam hozzászólást!
    Szeretnék jelentkezni a szülinapi játékra!Köszi :Edina

    VálaszTörlés
  2. Szia! Most találtam Rád, egy Lustanyunál írt hozzászólásod nyomán:) De visszaolvasom az előzményeket, ígérem:) És kapásból egy játékba csöppenek, ráadásul olyan dolgot lehet nyerni, amit szeretnék nagyon, csinálni is...:) Rajt vagyok az ügyön...pár nap és meglesz minden hozzá- végül is egy év után ideje, nem csak olvasni róla:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Így vagyunk ezzel, nézegetjük, majd belevágunk.
    Sok sikert hozzá, és üdv a játékban :)

    VálaszTörlés
  4. Rejtélyes olvasóként, miután visszamenőleg is elolvastam mindent, és imádom, szeretnék játszani! Remélem, megjeleníti a címem...
    Brigi

    VálaszTörlés
  5. Névtelen Brigi! Nincs cím, majd figyelj oda, egy hónap múlva is nézz be, hátha te nyertél!

    VálaszTörlés
  6. Jövök ezekért játszanii!! Remélem nyerek is!! Mindegyiknek csodás illata lehet! Nekem a legjobban a csokis maffin tetszik!! :))) :DD

    Hanna

    VálaszTörlés
  7. Rendszeresen olvasom az oldalaidat, nagyon tetszik! Köszönöm a lehetőséget!
    Tkatci

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy egyre több a jelentkező :)

    VálaszTörlés
  9. Pont a szülinapomon sorsolsz majd, muszáj játszanom :)

    VálaszTörlés
  10. Boldog szülinapot! Most találtam a blogodra, gratula és további sok sikert hozzá!

    VálaszTörlés
  11. Jól van, már majdnem tíz játékos van :))

    VálaszTörlés
  12. Szia, ha tejmentesek a szappanok, akkor szeretnék én is jelentkezni a játékra! :)

    VálaszTörlés
  13. Mind tejmentes, savómentes.

    VálaszTörlés
  14. Hú, hát ha már idetaláltam, mi sem lenne érdekesebb, minthogy nyernék egy szappant. Szeretnék jelentkezni a szülinapi játékra és remélem, még ebben a pár napban, ami hátravan, leszünk még többen is. Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm neked is, holnap délután sorsolás :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...