2011. november 7., hétfő

Béke veletek testvéreim

Az ötlet innen jött, és eléggé elgondolkodtatott.

Én sem a sztárság miatt kezdtem blogolni, hanem a másképp elmondhatatlan dolgokat akartam megfogalmazni úgy, hogy végig tudom vinni, és nem visz el másfelé a beszélgető partnerem esetleges közbevetése.
De ennek ellenére szívesen veszem/venném a hozzászólásokat, hiszen beszélgetni jó, még így is.
Tovább megyek, az ellenvetések is örömet okoznak, mert a vita gondolkodásra késztető dolog szerintem.
Az építő vita, nem a lehúzó-leugató beszólás.
A gazdaoldal hozzászólásainál is látszik, milyen sokunkat zavar, hogy bár vannak idekattintások, láthatóan vannak olvasók, akik mégis láthatatlanok, mert nincs semmi kommunikáció.

Írtam már a barátságról is, ami ebben a korban és élethelyzetben bizony néha (sokszor) ellazul.
Azaz ritkulnak a telefonok, találkozások, de a tudat, hogy van, az olyan szívmelengető.
Mikor valaki, akivel egy évben egyszer beszélünk kb., azt mondja, terveztük, hogy lemegyünk hozzátok, csak mindig közbejött valami, az is olyan, hogy nekem eszembe sem jutott, hogy ide az Istenhátamögé le akar valaki jönni hozzám.
És némely blogbarátra már igazi barátként gondolok, mert a blogjainkon keresztül annyi mindent tudunk egymásról, mint sok személyes barát sem, és mikor csak úgy létezem és tevékenykedem a háztartási munkák szorításában, akkor is gyakran jár az agyamban egy-egy blogbarátnő.
Sekélyes élet, mondhatná aki nincs elszigetelve, de én nem érzem annak.
Igen, szófosásom is van, mert egy pár sorosra tervezett bemutatásból lett egy litánia.
Szóval néha jelezzétek, hogy vagytok, mert az jó. Én sem fogok másképp tenni, mindig hagyok valami értelmes jelet a blogjaitokban, hogy ott voltam, és érdekel amit írtok.

Peace.

19 megjegyzés :

  1. Igazad van:) Én pl. mindig olvasom az írásaidat, de nem mindig reagálok rájuk. Ennek általában 3 oka van: 1. reggelei rohanás, elolvasom gyorsan a blogokat, és aztán rohanás a "reggeli műszakba".
    2. Nem igazán, vagy nem mindenben értek veled egyet, megbántani, vitatkozni nem akarok.
    3. Ha olyan a téma, hogy nem igazán tudok hozzászólni.:)
    De teljesen igazat adok Neked, és annak aki felvetette a "Juszt is hozzászólok témát! :)

    VálaszTörlés
  2. Na de engem érdekel az eltérő vélemény is, mert az látókör szélesítő :)
    Nekem sem kellenek buksisimogató bólogatók! Hanem mint az életben, vélemény ütköztetések.

    VálaszTörlés
  3. Még egyszer hozzá kell szólnom.
    Nézem Ákost, mint nap indító klipet, és a szöveg:
    "Ne kímélj, ne is vigasztalj, jobb ha az ember tapasztal."
    Lényeges.
    Ha mindenki egyetért látszólag, sosem találjuk meg a hibákat a gondolatmenetünkben.
    Ha mindenki egyetért látszólag, azt hiheti az ember, mindenki így gondolja.

    Mikor egy kapcsolat még felületes, kíméljük a másikat.
    Csak finoman mondjuk meg, mi az ami nem az igazi, kérdésekkel próbálva elmondani a mi véleményünket.
    Ha mélyül a barátság, vagy úgy érezzük, a másik lelki világába belefér, akkor jön a látszólag kíméletlenebb vélemény formálás, de ott van az igazság. Azon lehet gondolkodni, mert az visz afelé, hogy ne rejtsem el magam elöl a dolgokat, hanem szembenézzek velük.
    Ez már talán nem idevág, de úgy gondolom fontos.

    VálaszTörlés
  4. Jelzem: itt voltam, elolvastam, egyetértek. Írjunk bátorító kedves szavakat egymásnak! /Én is meggyanúsítom időnként a statisztikát, hogy valószínűleg csal, mert kevéssé hihető, hogy ennyien olvassák, ám csak páran írnak.../ Egyetértek Patríciával: én sem írok, ha nem értek egyet valakivel, nem szeretem a vitát. És tényleg: ommm, hangolódjunk rá szépen a karácsonyra...

    VálaszTörlés
  5. Hát, én nem tudom megígérni, hogy mindig hagyok nyomot, ha jövök, de mindig jövök. Ebben biztos lehetsz :) Lehet, hogy nem minden nap, hanem egy héten egyszer, de jövök, és olvasok. Lám, a játékodhoz is eljutottam, még éppen időben :)
    És én szeretem az építő vitákat, de nagyon gyakran nincs energiám rá. Egész nap vitázok a gyerekeimmel :D És sokszor nem érzem fontosnak, hogy a saját véleményemet megosszam. Van, hogy csak elgondolkoztat, amit olvastam, és aztán meg már gördül tovább az élet, és mire saját vélemény van, már egész másról van szó, nem érzem fontosnak leírni. Vagy leírta valaki helyettem. Néha egyébként a férjemmel beszélem meg a blogokban felvetett kérdéseket. És igen, lehet, hogy sekélyes, de nekem mostanra ez a blogolvasás kicsit olyan, mint másnak a sorozatnézés. Csak valódibb. Nem arra vagyok kíváncsi, hogy Hozé Alvarado megtalálja-e az igaz szerelmet, hanem hogy Dius talál-e végre egy normális munkahelyet, hogy Lepkevár legyőzi-e végre a kötekedőket, vagy hogy Heninek már megint mi a véleménye valamiről, és miújság vele a világ végén :)

    Na, tessék, kommenteltem egy adagot :)
    Ja, igen, én is szeretem a kommenteket, nagyon örülök nekik, de magamból kiindulva abszolút megértem, ha nem jönnek.
    Ja, és még azért sem szeretek mindig kommentelni, mert úgy érzem, félreérthető vagyok. És nincs időm árnyalttá formálni a mondanivalómat.

    VálaszTörlés
  6. Amiért én nem szoktam kommentelni:
    negatív heni:
    Kit érdekel, mi a véleményem?
    reális heni:
    Már megírta más.
    fásult heni:
    Fáradt vagyok.
    Persze van mikor véleményezek :))

    VálaszTörlés
  7. Pont nemrégiben határoztam el, hogy én aztán nem szólok bele már semmibe, ami nem telefon. :o) De délutánonként abba se, mert ránk szálltak a telemarketingesek.

    Másrészt nehéz megállni, újabban általában megírom a véleményem és nem küldöm el, mert a negatív, a fásult és a reális Orsin túl nálam van egy lúzer Orsi is: úgyis félreértik, amit írok. :o) Pl. minek védjem a génmódosítást, amikor ők a netes, grínpíszes propagandának akarnak bedőlni és több évtizedes balfogásokon szörnyülködni. Minek írjam meg, hogy a szétválasztó diéta bár rövidtávon hatásos, hosszútávon nem tartós az eredménye életmódváltoztatás nélkül? Vagy újabban már azt se tudom, minek írnék bármit a saját blogomra is? :o(

    Bizony nagyon sok blogon úgyis jön valaki, aki "okosabb" nálam (vagy nem) és jól megmondja a tutit vagy beolvas, hogy márpedig ő így vagy úgy és jobban tudja. Azok a blogok, amiknek a legnyitottabbnak kéne lenni, mert a gyermekneveléssel vagy a lélekgyógyászattal foglalkoznak, esetleg azzal, hogy miért fontos, hogy elfogadjuk egymást, olyan durván leoltottak az ellenvéleményem miatt (vegetáriánusság gyerek- és felnőttkorban), hogy előfordult, egyszerre 8 blogról (egy baráti társaságról) iratkoztam le... :o)

    Ettől függetlenül nagyon sok blogot (köztük a tied és Medoráét is) olvasok, mert szeretem, ahogy látjátok a világot és szeretem az írásaidat is. Eddig egyetlen egyszer volt részleges ellenvéleményem egy tárgyban. :o)

    VálaszTörlés
  8. És köszönöm, hogy megosztottad velem, mert Aszpirin témában okosabb lettem, eloszlattad egy tévhitem :)
    Az idegesítő blogokat én is kitörlöm az olvasottak közül, ami felidegesít mint téma, inkább hozzá sem szólok, mert csúnya lenne:)
    Rájöttem már, nem mindenkinek van ám szüksége ébresztésre, ha egyszer Csipkerózsizni akar.
    tegye, én meg nem vagyok kiváncsi rá.
    Ennyit arról, hogy az ellenvéleményed miatt letámadtak máshol.
    Hamarabb magyarázod el egy vaknak a színeket, mint egy látni nem akarónak, azt amit nem vesz észre.
    Akit felháborít a hambi adó, mert drágább lesz a meki, annak mondhatod miért trágya, úgysem érdekli (tegnapi sztori a férjemtől)

    VálaszTörlés
  9. Engem felháborít a hamburger adó, de a meki eszembe se jutott még, mert oda nem járok, utálom a műanyagot enni. Úgy is hívom: sajtos zseton a sajtburgerüket.

    Engem szakmai okokból azért zavar ez az adó, mert nagyon sok olyan termékre vonatkozik, amit jellemzően gyerekesek vesznek meg a gyerekeiknek. Nálunk aztán igazán nem fogy sok csipsz meg jégkrém, de amikor veszek a gyereknek, akkor nem szeretnék még pluszban adót is fizetni (a többszörösen megadóztatott jövedelmemből: szja, áfa). Másrészt pedig lesznek olyan gyerekek, akik eddig se sokat ettek, de már nem is fognak. Az első, amit megtanultunk a eü fősulin, hogy rossz ételek nincsenek, csak rossz mértékek. :o)

    Sokkal jobbnak tartanám, ha igazságos lenne és akkor már a sóra, cukorra, disznózsírra, olajra is kiszabnák, így a sok kivétellel és önkényes besorolással - bocs a szóért - adnak a sz-nak egy pofont...

    De ez messzire vezetne, nem is akarom magam még egyszer felhúzni. Pedig akkor első haragomban el kezdtem összegyűjteni, hogy mi mindent nem kéne még enni. :o) Egyébként az a vicc, hogy a hamburgeradó végeredményben pont a hamburgerre nem vonatkozik. :oP

    Most esik le: Te úristen, van, akinek a mekdobálc áremelése lelki törést okoz?!!! Hol tart ez a világ?!

    VálaszTörlés
  10. Akkor nézzük azt, mit kéne enni, és nézzük meg az árakat.
    Nullás, azaz értéktelen liszt: 150ft (finomliszt)
    Tönkölyliszt: tele minden jóval, amit a testünk szeret: 6-700ft/kg
    És kevésbé érzékeny mint a sima búza, mégis.
    Ez pedig csak egy volt.
    Engem ez háborít fel ebben az adó dologban, azon túl, hogy megint csak egy bőrt akarnak lehúzni a csóró népről, hogy ami jó, az nem lett olcsóbb.
    "Majd ha sokan veszik lemegy az ára." Ebben sem hiszek.
    Én ugyanis nem tudok annyit venni,hogy olcsóbb legyen. A módosabb meg úgyis a mekiben szülinapoztatja a gyerekét, nem a tönkölyös tortával szórakozik otthon.

    VálaszTörlés
  11. :)) olvasni szeretek, de beszélgetni inkább élőben- egyszerűen ennyi az oka, hogy ritkán jelzem, ha valahol jártam.
    szép napot!

    VálaszTörlés
  12. Ezt is értem :) Az élő csevej azért egész más.

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  14. Goοd ρоst. Ӏ lеarn something
    totally new and challenging on websites I stumbleupon on а
    ԁaily bаѕis. It will always be exciting tо rеad сontent from other ωritегs
    and uѕе sοmething frοm οther websіtes.


    my blog post :: taarngalleriet.dk

    VálaszTörlés
  15. Hi there mаtеѕ, hoω is all, and what yοu ωant to say about thіs piecе of writіng, in my vіew
    its gеnuinеly aωesome іn suppοrt οf
    mе.

    Alsο visіt my sitе v2 cigs reviews

    VálaszTörlés
  16. Hey! I κnow thiѕ is kinda off toρic nevertheless I'd figured I'd ask.

    Wοuld you be interested in ехchanging lіnκs οr maybe
    guest authorіng а blog artiсle or vice-veгѕa?
    Mу blog discusses a lot of the sаme topіcѕ аs yours аnd I believe we could gгeatly
    benefit from еach οther. If you happen to be intеreѕteԁ feel free to
    shoot me an emaіl. I loοk fοrωard to hearing frοm уou!
    Excellent blog by thе waу!

    mу page: relevant resource site

    VálaszTörlés
  17. Quаlity articleѕ is the keу
    to аttract the vieωеrs tо pаy a visit the website, that's what this website is providing.

    Feel free to visit my page :: click through the up coming web site

    VálaszTörlés
  18. All of our tests is conducted on the exact car with a 9141-2
    protocol. Chrysler and Jeep challenge codes are two digit figures.



    Here is my web site cityadslive.com

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...