2011. november 23., szerda

Mekkora a csönd...

... kivételesen.
Anyám korán elaludt, nem megy a tévéje. Nincs híradó, valóságsó, egyéb sz*r. Nincsenek reklámok, és kivételesen a kicsik sem karattyolnak. De úgy hallom vége az aktuális Scooby Doo-nak, mert érkeznek a hangok a másik szobából. Kevin is kiszállt a kádból, ma nem maradt fél órát, ma beérte kevesebbel. Így a "Szállj már ki, mert lelocsollak hideg vízzel!" felszólítások sem hangzottak el Kirától. Nem baj, mindjárt jön az "Anya, gyere!" kántálás. Sajnos ahogy illatok sem, úgy a hanglejtések sem átadhatóak a gépen keresztül. Mert ez az "Anya, gyere!" öt másodpercenként, végig ugyanazzal a hangszínnel, elég szörnyű tud lenni. Már automatikusan kikapcsolok ha meghallom :)

Ó, de itt van Kevin! Jön a panasznap:
- Nincs egy gatyám sem.-nem kell napi hármat elhasználni.
- Szédülök és fáj a fejem.- igyál többet, egyél gyakran keveset.
- Soha nem alszom ki magam.- este 8-tól reggel 6.30-ig azért ki lehet ám.
Valami "hipochondria-velem mindig történik valami-engem mindenki bánt-mindent tudok" egyveleg a lelkem.

Livibaba alszik már, erőt gyűjt a reggel 5 órai ébredéshez. Vagy a Szilike-veréshez.
Ma hallgattam, ahogy Szili sír, mint a malac, de azt vettem ki a sírásból, hogy ilyen gyermeki összetűzés lehet. Majd jött Kirától, nem akarom-e megnézni mi van.
Mondom szerintem csak Livi osztogatja Szilit, de persze megnézem.
néha félek is tőle :)
Bejött a dolog, épp a fejét csépelte. Hogy miért hagyta neki Szili? Én sem értem. De ő egy jó kisgyerek, kedves és szelíd, amikor épp nem hisztizik valamin akkor egy igazi angyalka. Livi pedig vadorzó mint Szabolcs. Akit szintén nem kell félteni a nagyvilágtól, meg fogja állni a helyét még ebben az iskolában is. A nagyobb, renitens gyerekekkel szemben is.
Szóval nagy a csend.
És ez jó.
Mert ilyenkor van a leeresztés, ilyenkor senkinek nem szabadna híradókkal és egyéb agybeteg műsorokkal gázosítani az agyát. Évek óta nem nézek az esti elalvás előtt durva képsorokkal tarkított filmeket. Nem kell az az embernek.
Szóval jó most ez.

Peace.

4 megjegyzés :

  1. Juj! :o) Nem lehet könnyű neked sem. :o)

    VálaszTörlés
  2. 3.58: Szili:
    - Pisilnem kell.
    - Jó menjünk.-és már kelek is fel.
    Erre bevackolja magát a helyemre:
    - Csak vicceltem.
    - Akkor húzás vissza, mert még alvás van. Nem megyek tejecskézni.
    Nyafi, de visszaaludt.
    4.20:
    - Már nem bírom tej nélkül.
    És tol ki az ágyból.
    :)))
    De azért én hozzá vagyok szokva a korán keléshez. Csak 4 előtt már mégse kelljen!

    VálaszTörlés
  3. Néhány év múlva úúúgy fog hiányozni!

    VálaszTörlés
  4. Igazad van. De akkor majd körbevesz másféle zaj ;)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...