2011. november 9., szerda

S o r s o l á s

Megejtettük a sorsolást, de mivel 4 egész gyermek tartózkodott itthon, szép sorban mindegyikük húzott egy nevet. Ragaszkodtak hozzá :))
Így módosítottam a játékot, és nem kettő, hanem négy nyertest sorsoltunk.

Az első helyezett:
Ritus
díja:
citromos-paradicsomos olívaszappan szénporral

csoki-kókusz szappan borsmenta illattal
a második:
Ányi

díja:

levendulás babaszappan

csokis sós muffinszappan
A két extra nyertes pedig
Kikocs és Rainee
 az ő nyereményük pedig egyaránt egy kisebb szenes szappan narancsillattal-problémás bőrre, és egy próbadarab az aludttejes intim szappanból.
szenes és intim
A fotó olyan amilyen, elnézést érte :)
Kérlek titeket, akik nyertetek, küldjétek a nevet-címet mailben.
Köszönöm, hogy végül ennyien játszottatok, és gratulálok a nyerteseknek.

8 megjegyzés :

  1. Köszönöm a játékot, és a nyerést is! :) Igazi szülinapi! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a szappanok, az előbb böngésztem végig őket. :o)

    A színezéssel kapcsolatban gondoltál a spenótra és egyéb zöld növényi részekre? És a hajhullásra meg zsíros hajra én csalános sampont használok, de talán egy csalánteában készülő szappannak is lehet jótékony hatása. Bocs, hogy okoskodok, csak én is kíváncsi lennék rá, hogy hatna-e.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a szerencsés ( és sok) nyertesnek! Kár, hogy nem volt otthon mind az öt gyerek, akkor nagyobb esélyem lett volna... :)
    Boldog blogszületésnapot!!! Ugye még sok éven át olvashatunk? :)
    Brigi

    VálaszTörlés
  4. Altair, igen, csak természetes dolgokkal színezek, mint paradicsom, kurkuma, csalán. van most is csalános szappanom, csak még száradóban. Volt csalános hajmosóm is, csak elfogyott.
    Szeretem a csalánt sokféleképp. Szappanba, hajpakolásba, zöldturmixba, ételbe. Ha a kotyvasztós blogon a csalán címszót végigolvasod, látni fogod :)

    Viszont kérlek, tőlem ne kérj elnézést egy szerinted okoskodás miatt, mert ez nekem nem az. Oké?
    :)D)D)D)

    Amúgy kekeckedem a folyékony szappankészítés gondolatával, mert aki azt tud, az sampont is tud :)

    És ha nem is ettől gyógyul meg a hulló-zsíros haj, ami nekem is van, de rosszabb sem lesz, és nem pakolja tele mérgekkel a testem, mint az ipari samponok :)

    VálaszTörlés
  5. Kikocs, a címed küldd majd.

    Brigi, köszi még egyszer, és a témák tárháza kifogyhatatlan, én meg rákattantam a blogolásra :)

    VálaszTörlés
  6. :) Köszönöm szépen!

    Nem nagyon olvastam mostanság blogokat a betegség miatt! :) Így azt sem tudom, hogy miért nyertem. :D De visszaolvasok!

    VálaszTörlés
  7. Ó,d e jó, nagyon örülök neki, és köszi, hogy szóltál!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Megkaptam a szappanokat, köszönöm szépen! A levendulásnak különösen fincsi az illata!

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...