2011. december 30., péntek

Batman a pincében

Aznap denevér álarcot varrtam a fiúknak, és egy hasonló rózsaszínt Livinek.
Még az eset előtt, mintegy ráérzésképp.
Eltelt egy-két óra, küldtük Kirát a pincébe csalamádéért.
Majd visszajött, és közölte, ő oda le nem megy, mert denevérek vannak a pincében.
Kaptam a telefonom, Krisz is ledobott mindent, és mentünk.
Egy aranyos, kicsi egérméretű szőrmók ül a bejárattal szemben a falon, meg sem mozdul, hisz nappal alszik. Fejjel lefelé pózban kapaszkodik a karmaival, mint minden rendes denevér.
Kislányom, még ha repülne is nappal, akkor sem ütközne beléd, mert nem.
Viszont jópofa kis élőlény, fiúkkal is megnéztük, Kevin majdnem megsimogatta, de mondom hagyjuk aludni, ne piszkáljuk.
De a lényeg, hogy a rettegés mértékéből arra számítottunk, hogy sok a denevér és repkedve uralják a pincét. És erre ott van ez a picike, egy darab árva bőregérke.

Még aznap esett meg, hogy elindultam kályházni, de őrült gyerekkiabálás volt a házban, minden szobában ott voltak, és csak kiabáltak, én pedig kimenekültem az udvarra.
Onnan a kukáért az utcára, onnan pedig hirtelen ötlettől vezérelve az erdőbe.
Kicsit visszavett a lendületemből, hogy szimpla otthoni sportcipő volt rajtam, az erdei lejtő pedig havas és olvadós, tehát csúszott, de csalánba kapaszkodva lejutottam.
Jó, hogy ilyenkor már nem csíp...
Mikor visszaértem csend fogadott, tehát megállapíthattam, hogy én voltam a hangos.
Visszamentem fotózni, vittem Csipi kutyát is.
Abban a tíz percben míg fényképeztem, ő körbeszaladta kétszer a háztömböt, és velem együtt hazajött.

Tegnap már megjelentek az ablakokban a tengelicék is. Akik egyébként nagyobb hidegben, havas időben szoktak először jönni. Vagy december végén szokott általában ennél hidegebb lenni, és nem időjárás hanem naptárfüggő az érkezésük.
Mindenesetre most jönnek, esznek, elmennek.
De ők sem cinkék, nem olyan félősek. Beülnek a kaja közepére mint a verebek, és elhajtanak mindenki mást. Kis pirosfejű szörny pipik.

Ezzel zárom soraim, holnap, Szilveszter napján sem lesz buli nálunk, idén nem hívjuk meg a tavalyi vendégeket, mert már megváltoztak a körülmények.
Gyanús hogy csak Csipike jön ki a macskával, a többiek nem lennének ilyen baráti viszonyban vele.
Bár ha Borisz félni fog, akkor azért a szobámba zárva bent lehet majd.
Szóval már csak egy nap az évből, lehet kitalálunk valami bulisat a kölyköknek.


Jelentkezem majd, Namaste.



3 megjegyzés :

  1. Bőregérrel én az 5.emeleti panelban találkoztam, mikor berepült este a nyitva hagyott erkélyajtón. Szegény nagyon meg volt rémülve, de kitessékeltük az erkélyre aztán eltűnt.

    A szilveszter nálunk is hasonló, vendégek (kutyák) nélkül:)


    Kívánok Nektek nagyon boldog új évet, sikerüljön minden úgy, ahogy eltervezed!

    VálaszTörlés
  2. Boldog új évet kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük a jókívánságokat, én is Nagyom Boldog Új évet kívánok mindnyájatoknak.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...