2011. december 9., péntek

Ennyi apró öröm egy napra!

Nekiálltunk szappant készíteni. Kettő volt tervben, ahhoz volt anyag.
De találtam még egy szappanra való olajat amiről teljesen elfeledkeztem.
Így három adag készült, erről bővebben a szappanos blogon fogok írni.

Aztán ott volt a sólyom.
Aki régebb óta olvas, az tudja, hogy erdő mellett élünk, ahol igen élénk a vadvilág. A cinkéket etetjük, akikkel rendszeresen előfordul, hogy nekicsapódnak az ablaknak. Pedig van függöny, és az ablakpárna is megakadályozza azt, hogy átlátszó legyen. Ma is volt egy csapódás, automatikusan odanéztem, és meglepődve láttam, hogy egy galamb forma madár rendezgeti a szárnyait a redőny vaskeretén.
Ekkor a pipi oldalt fordult, és megláttam, hogy vándorsólyom. Halkan kiabáltam Krisznek, dobjon el mindent és jöjjön.
Így aztán tanúm is lett, aki hasonlóképp nem talált szavakat erre a meglepő és örömteli kis eseményre.
Jól van, alapból városban felnőtt emberként nem vagyok még teljesen hozzászokva ehhez, de tetszik.

Elképzelésem sincs, mit keresett a házak közt a madárka, mert alapvetően az országút mellett a lakatlan területeken szokott vadászni.

Aztán a pénzügyek.
Számolgattuk, hogy fizetésig, amihez elég körülményes lesz hozzájutni (mivel Krisz aznap nem dolgozik, másnap megy, de két napra, és pont vasárnap fog hazajönni vele, így péntek helyett hétfőn fogok menni bevásárolni), mennyi pénz kellene. Kitaláltuk, majd azt is, hogy kölcsön kell kérni valakitől.
Jól van, mondom majd délután telefonálok.
Közben viszont befutott egy szappanrendelés ami pont ekkora összegről szól.
Ez is meg van oldva.

És a negyedik, ami nem egy különleges esemény karácsony előtt, mikor mindig nyomják a rádióban, de most pont jókor hallottam.
Szeretem ezt a számot. És ma jó napom volt hozzá.

Visszatérve még az első örömhöz, a szappanokhoz és ekcéma ápolására rendelt vajak és olajok érkezése.
reggel nem én voltam oviba, hanem Krisz. Beugrott a postára, megkérdezni van-e csomag, mert ezt már vártam.
Nem volt.
Igaz, akkor rakták szét a postát, tehát volt még esély, ami be is jött, mert épp mikor a szappannak ahhoz a részéhez értem, akkor érkezett meg Kevin, aki suliból hazafelé összefutott a postással, és elhozta a csomagom.

Tehát ez volt ma.
Csak ennyi :))

2 megjegyzés :

  1. Még sok-sok ilyet. :) Ezek teszik élhetővé az egész maszlagot itt. :)

    VálaszTörlés
  2. Ugye? Kis napfény a lelki télben :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...