2011. december 1., csütörtök

Erdő újfent

Sétálok haza, mivel egyedül, mindenképp az erdőn keresztül :)
Meg-megállva hallgatom a neszeket, amelyek a csendes erdőben vannak. Mozog, zizeg az avar, akkor is ha megállok, csivitelő cinkehadak szállnak a házaktól a fákra, megenni a szerzett csemegéjüket. Bizony, még az erdei fák körül is napraforgóhéjak jelzik, itt a madarak etetve vannak.
Kis cinke iszik a vízfolyásból, ami a Galgába vezeti el a felesleges esővizet, meggyvágó szalad fel a korhadt fára, ami félelmetesen nagy, kopogtat a harkály, és még egy kis mókust is láttam egy távolabbi fán szaladni.

Ez itt bükk-tölgy rengeteg, sok gesztenyefa is van. Ezek ellátják a szarvasokat, őzeket, vaddisznókat, és a mókusokat is.
A rókák sem maradnak éhen, sőt nyáron erdei siklót is láttunk.
Ők mondjuk nem tudom mit csinálnak télen, de jópofán tekergőznek nyáron.
Most csend van, de Csipi már ugatva jelzi, hall engem. Megyek is haza!
 
varázszene
Ez a hely mindig elvarázsol, azt nem értem, eddig miért nem jártam ki ide. Hisz méterekre a háztól kezdődik. Nyáron akár egy pokróccal ki is ülhetnék relaxálni. A kutya nem zavarna meg.
Ki fogom próbálni. Ez az én nyugihelyem.

2 megjegyzés :

  1. Szépet sétáltál. Csak úgy árad a nyugalom a szavaidból. Tessék ismételni, amint lehet.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...