2011. december 4., vasárnap

Játék újratöltés

Kezdem azzal, nem tudom más hogy csinálja, de én a november 9.-én kihúzott nyertes szappanokat mind szeretném postázni. Namármost Ritus, aki az első lett, nem járt erre azóta, így most azt a két szappant ki fogom újra sorsolni. Várok még pár napot, mondjuk legyen most is 9.-e a dátum, ami péntek, és ha addig sem jelentkezik, akkor az akkor játszó, nem nyertesek közt fogom kisorsolni. Kira fog húzni, mivel ő múltkor nem volt itthon.
Szóval pénteken újra húzunk, hacsak Ritus nem jelentkezik.
Az eredeti, játékra invitáló bejegyzéshez katt ide.

7 megjegyzés :

  1. És ha most oda is írok, akkor nyerhetek? Vagy az már csalás?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Kezeljük lazán a dolgokat, szerintem belefér a neved a kalapba :)

    VálaszTörlés
  3. Hátha most nyerek:)
    Bocs ha, mostanában csak olvaslak hozzászólás nélkül, de már annak is örülök, ha olvasni tudlak, kissé el vagyok havazva. :)

    VálaszTörlés
  4. Ezzel én is ilyenformán vagyok. Rossz lenne nem olvasni a kedvenceimet, de megjegyzést hagyni nem mindig van lelki erőm :)

    VálaszTörlés
  5. Én is megpróbálkozom a nevem beletuszkolásával a kalpodba jó?:) hátha a gyönyörű nevű gyermeked az én cetlimet húzza ki!:)

    VálaszTörlés
  6. Jól van, örülök nektek :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...