2011. december 25., vasárnap

Karácsony

Először azt mondtam magamnak, nem. Nem írok karácsonyi üdvözlést, mert mindenki ír, mindenhol le vannak futva a körök, én nem szeretek ismételgetni.
Amúgy is olyan hagyományos volt minden :)
Krisz hazajött 23.-án, lement a dokihoz, aki rögvest beküldte tüdőröntgenre a kórházba. Ment egy ismerőshöz, akinek pont két nappal azelőtt volt kisebb műtétje, de megoldották. Legalább Anyámat is felszedték Vácon, ahol ült volna még két órát a huzatos buszmegállóban, lévén lekéste a buszt.
A közben előszedett gyászruhát mégsem kell használnom, pár nap fekvés és gyógyszerszedés után visszatérhet az élők közé.
Nos mivel nálunk aznapra volt meghirdetve a Karácsony, visszakozni nem lehetett.
Vagy aki próbálta már népes és aktívan várakozó gyereksereggel ezt megértetni, hogy a várva várt Jézuska később jön, az mesélje már el, hogy kell.
De rendben volt minden, megebédeltek, beküldtem őket az egyik szobába szaloncukrozni, ahol Livi annyit tömött be, hogy ki is hányta, így az ajándékbontogatás közben Krisz takarított.
Majd miután mindenki nagyon örült, az ajándékának, én is leeresztettem.
Szabolcs kicsit csalódott volt, mert nem volt dr. Csont labor (?) de nagyon örül a laptopjának, ami játék laptop természetesen. Szilike rettentő boldog, a harci turbó támadó robotjával alszik, akit párnára kell tenni, be kell takarni, és róla kell mesélni. Livinek mindenki ajándéka a sajátja, de persze a sajátjaival is játszik. Itt voltam gondban, mert még nincs olyasmi, amit neki személyre szóló. Ő a gurulós dolgokat kedveli, babakocsit hozott a Télapó. Más egyéb gurulós játék van minden. Ezért kapott gurulós kiskocsiban lévő színes építőkockát a többi apróság mellé.
De gondolom neki még ez annyira nem is számít, hisz mint írtam, minden az övé úgyis, amikor akarja.
Kevin sok az egyben játékot kapott, ami biliárd és társai. Meg agyagot kért, így azt is kapott 5 kilót.
Kira nem számított semmire, de mikor a fa alatt maradt kis dobozkát a kezébe nyomtam, akkor a meglepődés és öröm könnyeit láttam a szemében. Kibontva felkiáltott, hogy "Hurrá, egy új Barbie!" de persze telefon volt, és persze az én lányom ilyen poéngyáros :) Kicsi volt a csalódás, mikor rájöttünk, hogy a mobilján nem működik a Facebook, de gyors telefonálás, és kiderült nincs még aktiválva az új díjcsomag, amiben van net. Két hét minimum eltelt már, de nincs aktiválva. Nem baj, betudjuk a karácsonyi hajtásnak, és így legalább még 10 forinttal olcsóbban telefonáltunk az elmúlt két hétben is.

Szabolcsnak van még egy jól eltalált ajándéka. Ő, amellett hogy tudós paleontológus, amellett túlélő katona is. Így nem élhet iránytű-tájoló nélkül. Kapott is egy igazi katonait. Bár a tájolóját leszedte, mert zavarta a szemét, de tegnap már kérte a katonai rohamsisakot, és egész nap csizmában mászkált, mint bakancsban (van bakancsa, de ezt könnyebb le-föl venni).
Eddig amúgy elkerültem messzire a hangos-beszélő-zenélő játékokat, de szakítottam eme hagyománnyal.

Szóval aznap délutánra már eléggé fájt a torkom, és nem voltam jól. Livike is melegedett, így a fürdőmbe betársulhatott. A gyerekek boldogan játszottak, mi pedig elszöktünk fürdeni.
Vettünk egy kakukkfüves gyógyfürdőt, hogy jobban legyünk. Közben megállapítottam, hogy kell készítenem egy ilyen alkalmakra való szappant, nem azért hogy meggyógyítson, hanem mert jobban esne a mosakodás egy kakukkfüves szappannal.
Az addigra lelassult és bágyadt kiscsaj negyedóra forró fürdőzés után feléledt, de persze hamar elaludt ő is.
Tegnapra, azaz 24.-re még rosszabb volt az állapotom, és Kriszé is. Így aztán öröm az ürömben, hogy nem tegnap kellett vezényelni a dolgokat, főzni sem kellett, a tegnapi már egy laza nap volt karácsonyilag.

Így aztán most mégis

Kívánok minden Jót Nektek és Magamnak is, Karácsonyra és azutánra is!!

3 megjegyzés :

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...