2011. december 3., szombat

Karácsonyi vágyak

Mire vágyom én?
Valamelyik nap felmerült a kérdés, és nem tudtam rá válaszolni.
Mire vágynak az emberek általában? Mi a jó meglepi?
Nézzük földhözragadtan.
Ruhadarab.
Mindenféle helyzetre és alkalomra van már ruhám, mióta nemrég bevásároltam egy ismerősnél nagyon jó áron, rám való, menő cuccokból (Ulla Popken és társai 500ft/darab áron nagyon jók). Nekem nincs igényem a kétszázadik cipőre sem, amire kell, arra van, ha tönkremegy akkor veszek.
Parfüm.
Megoldom illóolajjal, ha olyan helyre megyek. Nagyon finomat kevertem muskotályzsályával és jojoba olajjal. Nem mozgat meg ez sem.
Könyv.
Nem mondom, itt már rezeg a léc, mondjuk Duncan Shelley-től az Amer-trilógiának örülnék.
De előbb-utóbb megveszem úgyis.
CD/DVD.
Hagyjuk ezt. Lényeg, hogy ami kell, ahhoz hozzáférek, megvan.
Szóval ami kell azt megveszem előbb vagy utóbb, Peruba vagy Izlandra sem mostanra tervezem az utazást. Hanem amire én vágyom az nem annyira teljesíthető, illetve nem egyszerűen és nem feltétlen karácsonykor/karácsonyra.

Szeretnék egyszerűbb életet. Mégpedig azt, hogy a munkahelyem, a konyha (by Kyra), jobban felszerelt és télen is meleg legyen. Legyen benne víz, ne a fürdőbe kelljen járni érte, legyen egy mosogatógép, és akkor a régi fajta gáztűzhelyet sem bánom. Hogy legyen egy kamrám, ahol tarthatom a dolgokat, és ha kitalálok valami jó kis kaját, amihez pepecselni kellene, ami új és kísérleti jellegű, akkor ne az legyen a következő gondolatom, hogy hogyan is állnék neki itt a hidegben?

Azt hiszem idén is elég lesz nekem az, ha a gyerekek örülnek az ajándéknak, és a finom ételeknek, sütiknek.
De mit is nyávogok itt? Karácsony? Ajándék?
Mikor meg van rendelve az új telefon 1 ruppóért, újabb két éves igába hajlással, aminek végre jó lesz a fényképezője. Két évente karácsonykor ez a meglepi. Ez is valami.

3 megjegyzés :

  1. Én egy hét nyugalomra vágynék, meg egy tágasabb konyhára:)) Nekem jól felszerelt,kedves, fűtött konyhám van, de nagyon keskeny, csak a konyhaszekrény fér be és kész:)
    De az igazi vágy, egy hét csend és nyugalom, mikor kedvemre kötögethetek:)) Na ez nem mostanában fog összejönni:))

    VálaszTörlés
  2. Az én konyhám valamivel nagyobb, és be kell szervírozni egy kályhát. Már a héten előkészítettem neki a helyet :) És azért neked most karácsony előtt költözködni sem egyszerű. Télen sosem az. Volt már benne kétszer is részem.

    VálaszTörlés
  3. :) Milyen érdekes, mielőtt leültem ma este a gép elé, valami hasonlón gondolkodtam.
    Tényleg nagyon "egyivásúak" lennénk...

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...