2011. december 14., szerda

Ma olyan felemás

A hangulatom.
Reggel minden oké, alig üvöltöztem, normálisan rendet raktam miután elmentek a gyerekek.
Kira vitte az ovisokat, majd eszembe jutott, 8-kor találkozóm van az ovinál, le kell mennem mindenképp.
Sebaj, legalább erdőztem egyet.
Hazaérve rendet raktam minden hiszti nélkül, még teregettem is.
Majd Livit lerakva nekiálltam varrni, Kira szerelmének karácsonyi ajándékot.

Párnát kap, fekete puha anyagból, vatelinnel kitömött rávarrt selyemszívvel.
Majd megmutatom az alkotó oldalamon.
Előszedtem elsőnek egy fekete bársonyféle anyagot, de a varrógép nagyon nem akarta.
Itt már éhes is voltam, majdnem feladtam az egészet, és azt mondtam majd veszünk valamit.
Amivel egy a gond, pénteken lesz ajándékozás a suliban, pénzünk pedig vasárnap.
Így másik anyagot kerestem, ami már jobban feküdt a gépnek, így ez is elkészült.
Varrás közben Buksi kutya elszökött, ment a láncával együtt.
Esélyem nem volt elkapni, de szerencsére hamar megjött.
Vagy a vizes bundája zavarta, vagy akadályozta a lánca a közlekedésben.
Lényeg, hogy megjött, bevonult az udvarra, kicsit rávicsorgott az őt terelgetni óhajtó Csipire, és odajött hozzám, aki a helyénél vártam.
Eladtam egy pár adag ruhát, feltöltöttem még pár farmert, levelekre válaszolgattam, fordítást javítottam. A befűtés is elsőre sikerült, mindkét kályhánál.
Az időjárás? Mondjuk ez a téma annyira engem nem érdekel, ködös, borongós de nem hideg az idő.
Még itt faluhelyen, ahol mindig pár fokkal hidegebb van mint a városban, még itt is plusz 6-8 celsius van.

Szóval láthatóan nincs semmi gond, mégsem kerek valahogy. Persze még előttem a nagybevásárlás, ajándékok, kaja és egyebek.
Aztán erre is rányomtam, hogy közzététel, pedig nem is éreztem késznek.
Akkor kész, ha már a kezem gondolkodott :)

2 megjegyzés :

  1. Lehetett volna az is a címe, hogy "kicsit szomorkás a hangulatom máma..". De minden sorodat bólogatva olvastam. :)
    Viszont vidítani jöttem: megérkezett ma a csomagom, és nagyon-nagyon nagy örömet szereztél vele. A szappanok egytől egyig csodás illatúak és kinézetűek, nem is tudom merem e majd használni őket, annyira szépek. :) A mai napom csúcspontja volt a bontogatás, köszönöm Neked. :) Patrik is nagyon örült az övének, először nem is akarta elhinni, hogy az tényleg csak neki...
    Írok majd levelet is, de ezt mindenképpen itt akartam. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy örömet okozott :))

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...