2011. december 13., kedd

A Metallica koncert

Szó lesz karácsonyról, fáradt estékről és koncertről. Szóba kerül a zsenge és harmatos ifjú korom, mikor még rockerként múlattam az életem, koncerteken csápoltam, nem motoroztam, és persze a gyerekek sem maradnak ki. De egy nem lesz, mert nincs: Metallica koncert.



Este.
Gyerekek megfürdetve, elcsendesedés.
De nem, Livi még élénk, még menni akar.
Igen, már nem reggel 10-kor fekszik vissza, hanem toljuk kijjebb az alvásidőt, ebéd utánra.
Ami délután 3-4 órai ébredéssel jár, persze hogy nem akar hétkor ágyban csücsülni.
De ma Szabolcsnak nagyon fárasztó napja volt az oviban, hamar elaludt. Livike meg játszott kicsit a szájával, megölelgette az alvó bátyót, aztán futkosott tovább.
Én is hamar lefeküdtem, el is szenderedtem néha, csak mikor a kisasszony megjelent, és megsimizett vagy megütögetett, akkor riadtam fel.
Oké, gyümölcs kúrát kell beiktatnom, nem megy ez, hogy ilyen hamar elfáradok megint.

Karácsony.
Még normális terveim sincsenek mik legyenek az ajándékok.
Pedig ismerem őket, és tudom milyen szempontok alapján kell választani, de nem egyszerű.
Az étellel nincs túl nagy gondom, főzök valamit ami nem minden napi és kész. Sütés úgyis lesz, bejgli meg zserbó biztos készül, aztán majd meglátjuk.

Ma viszont Kirával koncertre megyünk, azaz az iskolai zongora-gitár karácsonyi hangverseny lesz ma este. Kevin zongorázik, Kira pedig a gitározó Bence-pasi miatt jön.
Mintha csak Metallica koncertre készülnénk... Majd feltupírozom a hajam, rakok bele piros csíkokat, és előszedem a szűk farmerom, ami nincs.
Vagy előszedem a Harley-t a garázsból, hogy látványos legyen az érkezésünk.
Ja, ez jó lesz. Régen úgyis azért tetováltattam pillangót a fenekemre, hogy jól mutasson ha forrónaciban motorozom. Bár sosem motoroztam, Harley-n pedig végképp soha.
De ma biztos elővenném ha lenne. A forrónacit is. :))
 Ezt pedig mindenképp, mert ez egy jóféle koncert lehetett, nem kötelező megnézni, csak idegyűjtöm.

3 megjegyzés :

  1. Teszentatyaúristen, pillangó-villantó rockercsaj?? Milyen koncert lesz ez? Megnézném...

    VálaszTörlés
  2. Kellemes kikapcsolódást :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, jó volt. Harley itthon maradt, de Kevin jól zongorázott.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...