2011. december 31., szombat

Újra nyár-- BUÉK

Ilyenkor mindig tervezgeti az ember, mit ültessen a kertbe, hová menjen nyaralni, mi lesz a gyerekekkel a szünidőben, jó-e még a tavalyi fürdőruha...

Snitt.

Ennyire meleg azért nincs, de ma pulóverben küldtem ki a gyerekeket a levegőre, és légy is van a szobában. Kevin tegnap élő lótetűt talált hátul, a cinkék pedig lassan sasokká fejlődnek a sok faggyúgolyótól és olajos magtól. Ugyanis ha nincs hideg, nem égetnek el annyi kalóriát.
Mi leszünk a millió túlsúlyos cinke és veréb hazája.
No mindegy, azért míg éjjel fagy van, és hosszabb kint tartózkodásra kell a kabát, addig nincs ok aggodalomra.
Most ilyen az idő, majd lesz hideg és hó is.
Addig itt ez a zene és mai szépidős videó.
Az írás lentebb folytatódik.
video

Észrevettem, hogy most, mikor nincs a versenydrukk az emberben, sokkal ügyesebben és lazábban összehozza a dolgokat.
Gondolok itt a karácsony előtti, karácsony napi drukkra, hogy mindent megfőzzünk, süssünk időre, rend is legyen és az ajándékok is okésak legyenek minden szempontból.
Most ez nincs.
Mivel itt sem buli, sem vendégség nem lesz, azt csinálok amit akarok :))
Konyhát takarítottam, fát aprítottam, Boris helyét is rendbe tettem, sütöttem sütit, ebéd melegedett időben, mosásokat intéztem, meg minden egyéb napi munka.
Csak most valahogy olyan jó volt a hangulat, nem éreztem azt a stresszt, hogy végeznem kell, most, most, azonnal.
Magyarán nem voltam türelmetlen magammal szemben.
Tök jó volt.

Mindenkinek hasonlókat kívánok, azaz:

Érezd jól magad a bőrödben, és légy türelmes magaddal!!

5 megjegyzés :

  1. pont attól félek én is, hogy lesz még hó me hideg - méghozzá jó hosszú. Már nem hiányzik - karácsonyra jó lett volna, ma már a tavaszt várom:) reméljük, nem késik... Szép jövőévet nektek!

    VálaszTörlés
  2. Igen, már kifelé halad az út :))

    VálaszTörlés
  3. Kívánok én is hasonlókat nektek! :)
    Én drukkolok, hogy az időjárás végre utolérje az évszakokat, és időben jöjjön a tavasz. Ha nem lesz idén mínusz 10, akkor a cinkék legfeljebb jövőre is kövérek maradnak, mert mgé nyáron is lesz bőven ellátás, megmaradnak a kártevők.
    BUÉK nektek is!

    VálaszTörlés
  4. Tetszik a kívánságod, hasonló jókat nálatok az egész családnak!
    BUÉK!
    Brigi

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, Nektek is BUÉK még egyszer.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...