2011. december 19., hétfő

Vége

Vége van az x faktornak, remélem erre az évre a valóságsó-ipar is bezárja a gyárait, és végre valami mást hallok a másik szobából.
Mert ez a mindennapi kornyikálás már sok volt. Ha nem a saját műsorukban nyikorognak, akkor hírműsorokban csevegnek róluk.
Hacsak nem akad valami fontos és komoly hír, ami nélkül nem folyhat tovább az életünk.
Mint például kigyulladt, meghalt, agyonverte, öngyilkos lett, lemegy az ára (álmodozás), emelkedik az ára (valóság), satöbbi.
Mindegy.
De az, hogy lassan csak három féle emberrel fogsz tudni egy levegőt szívni:
- volt már tehetségkutatóban (ő vagy családtagja/ismerőse)
- megnyert egyet (ő vagy családtagja/ismerőse)
- készül oda (ő vagy családtagja/ismerőse)

Én eldöntöttem, hogy holnap minden gyerekemnek megtalálom a tökéletes ajándékot, veszek egy papagájt is, és a karácsonyi eledellel is remekelni fogok. Nem bízom a véletlenre, nem kísérletezek semmivel, nem járok úgy mint tavaly amikor pangasiust akartam rántani...
Nem ismertem még.
A kutyák jártak jól, már amennyiben ők is így gondolták.
(visszaolvastam, és rájöttem, hogy úgy jön le egy mondat, mintha a papagájt venném étkezési célra :)

Szóval vége az évnek is lassan, két hét és belépünk az emberiség utolsó évébe....
Ugggyan már! Nehogy elhidd!
Hogy ezt hiszem.
Olyan lesz mint a többi, tologatjuk a gondjainkat, a csekkjeinket, és próbálunk túlélni.
Eközben pedig valami boldogságmorzsát találni az életünkben, amibe lehet kapaszkodni.
Én megpróbálok fogyni kicsit, függetlenül az ó- és újévtől, azaz ez nem egy fogadalom.
Ez tényközlés, mert muszáj.

Belegondolok az elmúlt pár évbe.
Ugyanott vagyok, ugyanazt csinálom - bár kicsit több a gyerek, mint két-három éve - , de én már nem vagyok ugyanaz. Apránként változtatom az életem, és próbálom elhinni, hogy jófelé haladok.
Hisz nyitottam a világ felé, elhittem hogy lehetek annyira érdekes hogy olvasson valaki, elhittem hogy tanulni is lehet általam valamit mert én is tanulok tőletek. Látom, hogy ha szólok valakihez az legtöbbször válaszol, és a legjobb olyan emberekkel összeakadni a hálón, akik ÉRTENEK, mert hasonlóak valahol mint én. Jó elhinni, hogy talán nem vagyok csodabogár, mert más is csinálja úgy a dolgokat, mint én.

No ha ez mégis valami összegzésféle lett, akkor most itt a végén megfogadom, hogy többet fogok járni az erdőbe tavasztól.

Ez amúgy nem valami nagy fogadalom, mert összeismerkedtem egy falubeli nővel, aki hozzám hasonlóan pár éve lakik itt, viszont gyógynövény szakértő, amellett hogy asztrológiával is foglalkozik, és megbeszéltük, hogy majd járjuk együtt az erdőt. Felvilágosított, hogy az ország gyógynövény állományának 90%-a megtalálható itt. Arra felé jár gyűjteni, amerre mi lakunk. És érdekli az a fajta szappankészítés, amit én csinálok (gyógynövények, natúr dolgok).
Meg is állapítottuk, miután megbeszéltük ki honnan jött ide, hogy ez a falu a  világ közepe.
Én pedig megragadom az alkalmat, és innen a világ közepéről kívánok Nektek:

Szép napot és szép hetet mindenkinek!!

6 megjegyzés :

  1. Pedig egy papagájsültre én is beneveztem volna :(

    Amúgy a fogadalmak úgyis csak bennünk dőlnek el, nem attól lesz fogadalom, hogy azt mondod fogadom hanem attól, hogy tényleg el akarod érni.

    Örülök neked és a céljaidnak, elhatározásaidnak :)

    VálaszTörlés
  2. Az összes bekezdéseddel egyetértek. Kivéve a gyerekszám növekedést és a pangasius rántást:) valamint a papagáj kérdést, mert az már van.10 éve csiripel,de gyanítom nem sok van neki hátra, mert többet alszik mint ébren van. Mivel nem akarok senkit megbántani, így inkább nem ragozom tovább az xfaktort és egyéb retteneteket.Persze régen is volt ki mit tud? de ez a mostani erőltetett mondvacsinált és hírhajszásos buli már nagyon idegesít engem is. más. Mindig azt hallom, hogy változtatni nem január elsejével kell, hanem tegnaptól. legjobb ha ma, de talán még a holnapi napon sem késő. Mivel ez az évem is úgy kezdődött, hogy na majd most lefogyok és életmódot változtatok stb stb. hát persze, hogy minden maradt a régiben. Viszont ez az év az átlagosnál is gyorsabban telt el így nincs mese, mivel hamar szállnak el az évek és megint öregebb lettem, és belecsöppentem a blogvilágba bár inkább olvasok mint írok, adottabb a helyzet, hogy tanulhatok is, tehát változtatok és változni akarok és remélem fogok is!:) (5kg-t már leszurkoltam. igaz egy kis segítséggel,de már most jobb:)) Neked is kellemes hetet!:)

    VálaszTörlés
  3. Mostanában gyakran írom kommentben, hogy "csak így tovább!", de tényleg így gondolom. Jó, hogy mi néhányan összeszaladtunk erre a virtuális piactérre. És megbeszéljük és meghallgatjuk. Legyen szép napod Neked is!

    VálaszTörlés
  4. Andi, valóban nem a január 1. a mindenkori változtatások ideje, csak szerintem ilyenkor vetnek számot az emberek az életükkel, ilyenkor néznek szembe az elmúlt év hibáival. Van amelyikre csak vállat rántunk, van amit viszont tényleg meg akarunk változtatni :)

    Medora, én is nagyon örülök hogy ilyen remek emberekkel akadtam össze a blogvilágban.

    VálaszTörlés
  5. Legyen neked is nagyon szép a heted! :)
    És vagy nem vagy csodabogár, vagy vagyunk így egy páran :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Kikocs! Jó hallani más csodabogarakról is :))

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...