2012. január 13., péntek

Aktuális Livi állapot

Livi átrendezte az alvását.
Kezdődött pár napja, mikor nem volt hajlandó napközben aludni. Szelíd sztrájk volt. Egyszerűen nem aludt, csak magyarázott magának. Aznap érkezett egy játékszállítmány, azaz egy fillérekért vásárolt játékcsomag. Kiszedtük a kiságyból a kiscsajt, ha már úgysem aludt, és játszottunk az új, izgalmas játékokkal.
Aznap persze hamar elaludt, másnap reggel pedig korán kelt, és ezt azóta görgeti. Persze délelőttönként hamar elfárad, ez abban nyilvánul meg, hogy az oviból hazafelé már alszik a babakocsiban. Otthon lerakom, alszik tovább, és dél körül ébred. Így mikor már leülnék pihenni kicsit, ővele kell foglalkozni :) Aztán este megint hamar fárad, de én is, mivel eddig 12 felé raktam le, 3 után ébredt, mikor már érkeztek az ovisok. Napközben is volt gyerekmentes pihi időm, és délután sem hisztizett kifáradva és a fürdésre várva. Ennek az egész kínlódásnak lehet fogzás is az oka, de ellenőriztem, pont 16 foga van, és nincs még megduzzadva azt ötös fogaknál az ínye. Annak ellenére, hogy állandóan a szájában van a keze. Az ujjszopásról viszont leszokott, egyszerűen elhagyta.
Ilyen formán alszik el néha, és ez olyan 7 óra felé van. Ez lehet az oka annak, hogy hajnal 2 felé kell neki két perc babusgatás, mert megriad. Így volt ez ma is. Én viszont nem raktam vissza az ágyába, mert megsajnáltam. Minek kuksoljon ott egyedül, mikor jöhet a tesók közé és mellém?
Szilike is egy rendkívül kedves gyerek, mikor megérezte hogy Livi van mellette és nem én, akkor megsimogatta, és mondta, hogy "Jól van Livi, aludj." Lívia negyed órát még lapított, felmérte a helyzetet, majd átfordult a hasára és elaludt. Gaz módon betakartam, de lendületből lerúgta. Ez ugye szokása, nem rajong a takaróért. Ehhez mérten van este öltöztetve, szóval hosszúnadrág és hosszú ujjú pizsama, ha hidegebb az este, akkor zokni is. Most viszont nem ez a lényeg, hanem mivel az én paplanomat rúgta le magáról, így félig én is kitakarva voltam kénytelen létezni.
Nem baj volt időm rájönni arra, hogy eddig is csokidarabka volt az ágyam, most már nápolyi lett.

???

Mikor eszem egy szelet csokit, azt megosztom a kölykökkel. Ez ugye 5 gyereket jelent, így a hatfelé osztott csokiból egészen kicsi jut nekem.
Mint az ágyamból.
Hárman alszunk rajta, most az én harmadom felét Livi foglalta el, így már csak egy apró nápolyi szelet maradt meg a csokimból.
Szóval így telt nápolyisan ez a pár utolsó óra pitymallatig, én is aludtam még egy kicsit.
De sosem vártam még ennyire a hajnal 4 órát...
Viszont minő öröm, egész sokáig tudtunk aludni. Fél 5-kor keltek, és ami még nagyobb öröm, pár perc játék után Livit visszahelyeztem a saját nyoszolyájára, amit tudomásul vett minden ellenvélemény nélkül.
 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...